Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@21:26:02 GMT

هشتگ #هرمز ترند برتر توییتر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۶۹۷۴

هشتگ #هرمز ترند برتر توییتر شد

کاربران فضای مجازی استان هرمزگان با فعالیت پرجوش #هرمز را ترند برتر شبکه اجتماعی توییتر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛کاربران فضای مجازی استان هرمزگان با فعالیت در عرصه توییتر و اینستاگرام به بیان ظرفیت ها و مغفولیت های جزیره زیبا و منحصر به فرد هرمز پرداختند تا بدین وسیله مسئولان را پای کار رسیدگی به مساله رونق گردشگری و صنعت توریسم بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان فضای مجازی هرمزگان در محتواهای توییتری خود به مسائلی از قیبل ضعف زیر ساخت های جزیره هرمز، بی نظارتی و تاکید بر وعده های تحقق نیافته مسئولان، ظرفیت های جزیره هرمز، فقدان امکانات خدمات درمانی و نهادهای نظارتی و انتظامی، تنها بودن مردم هرمز در خدمات رسانی همه جانبه به گردشگران و نظارت بر رفتار آن ها، نبود نماینده سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و افزایش هنجار شکنی هایی از قبیل استفاده از مواد مخدر و روانگردان ها، مشروب خواری و کشف حجاب در ایم جزیره اشاره کرده اند.

باتوجه به جایگاه ویژه جزیره هرمز در جذب گردشگر ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری و رفاهی امری بدهی است که می طلبد مسئولان با ورود به مساله و فراهم سازی امکانات لازم زمینه رونق اقتصادی و توسعه گردشگری فارغ از هرگونه نابهنجاری را رقم بزنند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند

گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم، ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و سه نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی بیان کرد: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

کد خبر 6095285

دیگر خبرها

  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!