Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرنگار «پارسینه» به نقل از راشاتودی، در حالی که رسانه‌های بین المللی این روز‌ها بر روابط آمریکا و عربستان در پی قتل جمال خاشقجی متمرکز شده اند، گزارشی که از سوی خیریه «نجات کودکان» منتشر شده نشان می‌دهد که جنگ مشترک این دو کشور علیه یمن زندگی میلیون‌ها انسان را زیر تاثیر قرار داده است.
این خیریه بر اساس داده‌های سازمان ملل متحد برآورد کرد که از ابتدای آغاز جنگ یمن در سه سال پیش، بیش از ۸۵ هزار کودک یمنی کمتر از پنج سال بر اثر گرسنگی شدید یا بیماری جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«نجات کودکان» می‌گوید امیدوار است این رقم دلهره آور موجب شود تا گفتگو‌ها برای پایان این جنگ ویرانگر پیش بروند. این آمار‌ها از آوریل ۲۰۱۵ تا کنون را پوشش می‌دهند که عربستان سعودی حملات هوایی علیه یمن را آغاز کرد.
این گزارش می‌گوید حملات هوایی ائتلاف سعودی و محاصره یمن اصلی‌ترین دلیل این فاجعه است. تامر کیرولوس، دبیر «نجات کودکان» در یمن هشدار داده است که نزدیک به ۱۵۰ هزار کودک دیگر در حال حاضر به خاطر افزایش شدید بمباران بندر حدیده در معرض خطر قرار دارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یمن جنگ یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ

مجرم دستگیر شده انگیزه خود را از ربودن دختر ۱۸ ماهه اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال با استفاده از یک دستگاه سواری پراید، پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با پوشش انتظامی محور‌های مواصلاتی و به هنگام کنترل خودرو‌های عبوری سواری پراید مورد نظر شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری رباینده کودک ۱۸ ماهه گفت: مجرم دستگیر شده انگیزه خود از ارتکاب جرم را اخاذی از خانواده کودک اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ماجرای خفگی دانش آموز ۷ ساله و نجات جان او توسط معلمش
  • مشکلات رفتاری کودکان ۳ تا ۵ ساله را چگونه بر طرف کنیم؟
  • فریاد صهیونیست‌های کودک کش از آدم کشی آمریکا بلند شد!
  • دلیل اصلی پرخاشگری در کودکان چیست؟
  • نجات دختر ۱۸ ماهه از چنگ کودک‌ربای اخاذ
  • کتاب‌های این روزها باب میل کودکان است؟
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران