Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب، کارگاه آموزشی با حضور ۳۰ نفر از کتابداران کانون های مساجد استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علیرضا دولت آبادی، سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد امروز (30 آبان) در نشست هماهنگی کارگاه آموزشی کتابداران کتابخانه کانون های مساجد این استان ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: هفته وحدت مسیری مستحکم برای خنثی ‌کردن توطئه‌ های دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکيم پيوند مسلمانان با يکديگر است، اظهار داشت: مسلمانان بايد با تمسک به توحيد، پيامبر اكرم (صل الله علیه وآله وسلم)، قرآن كريم و پرهيز از اختلافات مذهبی و نژادی، وحدت و اتحاد خود را در مقابل دشمنان اسلام بیشتر کنند .

 

دولت آبادی در ادامه به برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی اشاره و اضافه کرد: کارگاه آموزشی با حضور 30 نفر از کتابداران کتابخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فردا، 1 آذر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته نیز بازدید از کتابخانه های فعال مساجد شهرستان کهگیلویه توسط کارشناسان ساماندهی، فرهنگی و هنری و همچنین مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صورت گرفت.

 

وی برگزاری همایش «خوانش کتاب» یا قصه خوانی ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه های این ستاد دانست و اضافه کرد: این همایش 24 آبان ماه جاری با هدف ایجاد پیوند بین دانش آموزان و مسجد در مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) شهر یاسوج برگزار شد.

 

دولت آبادی گفت: همه همکاران در راستای اجرای مطلوب برنامه های ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان وظیفه دارند.

 

شایان ذکر است: اجرای مطلوب این کارگاه آموزشی، اطلاع رسانی به شرکت کنندگان در کارگاه و تهیه بسته های فرهنگی از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته کتاب و کتابخوانی هفته وحدت ارومیه حسن روحانی همایش خراسان جنوبي هفته کتاب جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان آذربایجان غربی وحدت کارگاه آموزش هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب کتابداران دانش آموزان مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نشست صمیمی با علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان داشتند، در این نشست استاندار همدان ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر نیروهای سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز گفت: این حمله نظامی به دشمنان نظام نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی می‌کند و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

قاسمی فرزاد افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در غنی سازی و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه بویژه در میان نسل جوان اثرگذار باشند.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا جهت غنی ساز ی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

حجت الاسلام علی عزیزی، در ادامه این نشست به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تأمین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تأمین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان، از استاندار همدان درخواست کرد تا با حمایت ایشان، نهادهای مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش امکانات خود را در جهت غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

کد خبر 6079579

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان