Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:27:10 GMT

تعریض باند قدیم جاده بندرریگ به گناوه تسریع شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۳۳۷

تعریض باند قدیم جاده بندرریگ به گناوه تسریع شود

به گزارش ایرنا، مسعود شیرافکن روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: این محور از نقاط پرتردد و در مسیر جاده ساحلی بوشهر قرار دارد و باتوجه به اینکه تعریض آن در دست اقدام و آسفالت خواهد شد باید برای اتمام هر چه سریع تر آن تلاش شود.
وی اظهارداشت: حل مشکلات ساکنان مجتمع مسکن مهر این بندر در اولویت قرار گرفته و بازدید میدانی برای مساعدت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مشکل اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در حوزه روستایی این بخش تا دهه فجر برطرف و اولین خانه جوان روستایی کشور در چهارروستایی در سال جاری افتتاح می شود.
بخشدار ریگ افزود: اعضای شورای اداری این بخش با کارآمدی و پویایی به حل مسایل مردم و توسعه منطقه اهتمام جدی ورزیده و همگی با امید به آینده و مسئولیت پذیری، زمینه و شرایط لازم را برای رفاه و آرامش جامعه فراهم کنیم.
وی با گرامیداشت هفته وحدت گفت: به همین مناسبت مراسم شاخص استانی در روستای جزیره این بخش هفته آینده برگزار می شود.
شیرافکن با بیان اینکه بزرگترین درس پیامبر گرامی (ص) به امت اسلامی اخلاق است، افزود: همه گرفتاری های جهان اسلام رعایت نکردن اخلاق اسلامی است و جهالت همچنان جهان را تهدید می کند.
امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: آزادی عقیده و احترام متقابل به اعتقادات شیعه و سنی موجب موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف کشور شده و بزرگترین ثمره وحدت در جمهوری اسلامی است.
شیخ محمد فاروقی افزود: در برهه کنونی شیعه و اهل تسنن در اصول دین برمبنای قرآن کمال آزادی عقیده، زندگی مسالمت آمیزی دارند و درکنار هم برای اعتلای ایران اسلامی می کوشند.
بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.
6043/6164
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اینترنت دهه فجر دین شورای اداری شیعه و سنی 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)

در آخرین روز سال ۱۳۵۷ تعدادی از عوامل سازمان منحل شده اطلاعات و امنیت کشور در مقابل نخست وزیری تجمع می‌کنند که همین موضوع باعث شناسایی آن‌ها می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۵ فروردین ۱۳۵۸ اسامی ساواکی‌های دستگیر شده در نوروز را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از دستگیری یکی از ساواکی‌ها توسط گروه ضربت را تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • نجات یک پسر بچه شیرازی در ساحل بندر گناوه
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • حضور مسافران نوروزی در گناوه
  • پخت ۵ تن حلیم در گناوه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع)
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • شتاب گیری طرح ملی تعریض مسیر طویر- دزدبُن محور کندوان
  • برفروبی ۱۶۰۰ کیلومتر باند از راه‌ های استان مرکزی
  • سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)
  • تأکید مخبر بر تسریع در عملیات جاده‌سازی محور کندوان