Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه بهمئی گفت: ۹۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود. سرگرد پسنده با اشاره به اینکه بخش زیادی از این طرح‌ها با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار میشود افزود: افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، افتتاح ۶ باب خانه برای مددجویان، افتتاح مساجد ساخته شده با مشارکت سپاه، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف، افتتاح صندوق‌های اشتغالزایی از جمله این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:برگزاری محافل انس با قرآن، همایش پنج هزار نفری اقتدار بسیجیان، برگزاری یادواره شهدا، غبار روبی گلزار مطهر شهدا و دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج اقتصاد مقاومتی گروههای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالا‌های اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیرو‌ها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پرواز‌های عملیاتی اشاره کرد.
وی افزود همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.
سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.
وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت یک مدرسه و افتتاح ۴ چمن مصنوعی در بهمئی
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • وزیر ارتباطات وارد میامی شد/ ۲ طرح افتتاح می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال