Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) و همچنین هفته وحدت گفت: ما از شناخت پیامبر گرامی (ص) و توصیف کمالات آن بزرگوار عاجزیم و جز حضرت علی (ع) کسی پیامبر عظیم‌الشأن را نشناخت و جز پیامبر عزیز کسی حضرت علی (ع) را نشناخت.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر لزوم وحدت شیعه و سنتی و دوری از تفرقه گفت: اگر مسلمانان وحدت داشتند دشمن نمی‌توانست بر آنان مسلط شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه به هفته بسیج و رشادت‌های آنان در طول انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیج بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است، چرا که در فرصتی محدود از انسان‌هایی که هیچ‌گونه آموزش نظامی و رزمی ندیده بودند، ایثارگرانی عاشق شهادت تربیت کرد که آگاهانه به استقبال مرگ رفتند و دشمن مورد حمایت همه قدرت‌های بزرگ دنیا را ذلیل و خوار از میهن اسلامی بیرون کرد.


آیت‌الله جنتی با تأکید بر زنده نگهداشتن روحیه بسیجی گفت: اگر چه همه در پیروزی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس سهیم هستند، ولی سهم بسیج در این زمینه بسیار بیشتر و مهم‌تر بود و اکنون نیز باید به منظور حفظ انقلاب ارزش‌ها و روحیه بسیجی را حفظ کنیم.
دبیر شورای نگهبان با قدردانی از عاملان ایجاد امنیت در کشور گفت: بحمدالله بر خلاف پیش‌بینی بدخواهان، اوضاع داخلی از آرامش نسبی برخوردار است هر چند نگرانی و ناراحتی از گرانی و تورم هنوز احساس می‌شود.
وی با انتقاد از اینکه در بازار آزاد هرکس هرگونه می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند و به بی‌ثباتی بازار دامن می‌زند، اضافه کرد: از دولت توقع است که در فروش اجناس خود تمهیدات به منظور جلوگیری از گرانی را رعایت کند.
آیت‌الله جنتی درباره مسائل خارجی به اوضاع نابسامان و رنج‌ها و مصیبت‌های مردم مظلوم یمن اشاره کرد و افزود: مردم مقاوم یمن با تحمل همه مشقت‌ها و سختی‌ها از جمله قحطی و گرسنگی همچنان استوار و نستوه ایستاده‌اند که باید واقعاً از آن‌ها قدردانی کرد.
دبیر شورای نگهبان در ادامه به ماجرای قتل خاشقچی خبرنگار منتقد آل‌سعود اشاره کرد و گفت: بشریت و انسانیت در غرب به رغم همه پیشرفت‌های صنعتی و علمی از نظر معنوی به جاهلیت اولی برگشته است؛ چرا که آمریکا از رژیمی که یک خبرنگار را در سفارت خود در کشور دیگر به بدترین شرایط به قتل می‌رساند و جسدش را تکه‌تکه می‌کند، حمایت می‌کند.
آیت‌الله جنتی در پایان با اظهار امیدواری برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) گفت: این مشکلات و مسائل فقط با دست آن حضرت حل می‌شود و با ایجاد عدل جهانی، بشریت نجات خواهد یافت.

منبع: فردا

کلیدواژه: آیت الله جنتی گرانی و تورم بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

برنا نوشت: پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد. سرپرست شهرداری لواسان ضمن عذرخواهی از مردم شریف و متدین شهر لواسان بر رعایت عفاف و حجاب اسلامی طبق قانون در اماکن عمومی تاکید کرد و اعلام کرد با خاطیان امر برخورد جدی خواهد شد.

یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.

وی ادامه داد: نگهبان مجموعه وقتی این ناهنجاری را می‌بیند به آن‌ها تذکر می‌دهد، اما این افراد گوش نمی‌کنند. ایراد اینجاست که نگهبان به پلیس موضوع را اطلاع نداده است، اما ما پیگیر قضیه هستیم.

دیگر خبرها

  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!