Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- دبیر شورای نگهبان با تأکید بر ضرورت زنده نگهداشتن روحیه بسیجی، گفت: اگر چه همه در پیروزی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس سهیم هستند، ولی سهم بسیج در این زمینه بسیار بیشتر و مهم‌تر بود و اکنون نیز باید به منظور حفظ انقلاب ارزش‌ها و روحیه بسیجی را حفظ کنیم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی امروز- چهارشنبه- به هفته بسیج و رشادت‌های آنان در طول انقلاب به ویژه جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیج بهترین دستاورد انقلاب اسلامی است، چرا که در فرصتی محدود از انسان‌هایی که هیچ‌گونه آموزش نظامی و رزمی ندیده بودند، ایثارگرانی عاشق شهادت تربیت کرد که آگاهانه به استقبال مرگ رفتند و دشمن مورد حمایت همه قدرت‌های بزرگ دنیا را ذلیل و خوار از میهن اسلامی بیرون کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با قدردانی از عاملان ایجاد امنیت در کشور، افزود: بحمدالله برخلاف پیش‌بینی بدخواهان، اوضاع داخلی از آرامش نسبی برخوردار است، هرچند نگرانی و ناراحتی از گرانی و تورم هنوز احساس می‌شود.
دبیر شورای نگهبان با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق(ع) و همچنین هفته وحدت بیان کرد: ما از شناخت پیامبر گرامی (ص) و توصیف کمالات آن بزرگوار عاجزیم و جز حضرت علی (ع) کسی پیامبر عظیم‌الشأن را نشناخت و جز پیامبر عزیز کسی حضرت علی (ع) را نشناخت.
آیت الله جنتی با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر لزوم وحدت شیعه و سنی و دوری از تفرقه خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان وحدت داشتند دشمن نمی‌توانست بر آنان مسلط شود.
دبیر شورای نگهبان درباره مسائل خارجی به اوضاع نابسامان و رنج‌ها و مصیبت‌های مردم مظلوم یمن اشاره کرد و افزود: مردم مقاوم یمن با تحمل همه مشقت‌ها و سختی‌ها از جمله قحطی و گرسنگی همچنان استوار و نستوه ایستاده‌اند که باید واقعاً از آنها قدردانی کرد.
وی در ادامه به ماجرای قتل خاشقچی خبرنگار منتقد آل‌سعود اشاره کرد و یادآور شد: بشریت و انسانیت در غرب به رغم همه پیشرفت‌های صنعتی و علمی از نظر معنوی به جاهلیت اولی برگشته است؛ چرا که آمریکا از رژیمی که یک خبرنگار را در سفارت خود در کشور دیگر به بدترین شرایط به قتل می‌رساند و جسدش را تکه‌تکه می‌کند، حمایت می‌کند.
آیت‌الله جنتی با اظهار امیدواری برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) تصریح کرد: این مشکلات و مسائل فقط با دست آن حضرت حل می‌شود و با ایجاد عدل جهانی، بشریت نجات خواهد یافت.
وی در ادامه با انتقاد از اینکه در بازار آزاد هرکس هرگونه می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند و به بی‌ثباتی بازار دامن می‌زند، گفت: از دولت توقع است که در فروش اجناس خود تمهیدات به منظور جلوگیری از گرانی را رعایت کند.
سیام*3061*1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیاسی آیت الله جنتی شورای نگهبان تمهیدات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: سرتیپ حیدری: اسرائیل بداند که پاسخ‌های بعدی خردکننده خواهد بود

وی گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه‌ پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت. این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.

آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.

وی در خصوص حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی آن بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.

آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آن‌ها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227500 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی

دیگر خبرها

  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • گل‌آقا می‌گفت وظایفی داریم و باید نگهبان حرمت‌ها باشیم
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست