Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@12:58:04 GMT

کارگر اراکی بر اثر سقوط از ساختمان جان باخت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۴۵۵

کارگر اراکی بر اثر سقوط از ساختمان جان باخت

به گزارش روز چهار شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «شهرام امیریان» افزود: ساعت 10 و هشت دقیقه روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه 110 مبنی مرگ کارگری ساختمانی در شهرستان اراک، بی درنگ عوامل انتظامی و امدادی در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: با تحقیقات میدانی به عمل آمده از دیگر کارگران حاضر در محل حادثه، مشخص شد این فرد در هنگام بندکشی سنگ نمای ساختمان مذکور، به علت عدم رعایت نکات ایمنی و سقوط از ارتفاع، جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان اراک یادآور شد: مرگ کارگر حادثه دیده از سوی تیم اعزامی اورژانس 115 که در محل حضور داشتند تایید و جسد متوفی با هماهنگی دستگاه قضائی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ امیریان به کارگران توصیه کرد تا همواره در محل کار خود، نکات ایمنی را رعایت کرده و با استفاده از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

*** سه کیلوگرم هروئین با همکاری پلیس استان مرکزی و قم کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی گفت: 2 توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس این استان و پلیس قم دستگیر و سه کیلو هروئین از آنها کشف شد.
سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان عمده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تحقیقاتی مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، از فعالیت 2 توزیع کننده مواد مخدر که در سطح کشور به صورت گسترده فعالیت می‌کردند، مطلع شده و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنان آغاز کردند.
وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، افراد مورد نظر در حال جابه جایی یک محموله مواد مخدر از استان های شرقی به استان‌های مرکزی کشور، شناسایی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی استان مرکزی بیان کرد: تیمی از ماموران پلیس قم و پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با هماهنگی دستگاه قضائی به محل عبور محموله اعزام و عملیاتی خودروی مورد نظر را در ورودی استان قم شناسایی و متوقف کنند.
سرهنگ چگنی ادامه داد: 2 متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
1955/3075
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان قم پلیس مبارزه با مواد مخدر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان قم 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد غلامی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، افزود: مأموران بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6063818

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک