Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-افراد محلی اعلام کرده‌اند که اردک‌های دریاچه‌ی نزدیک محل تست رفتارهای عجیبی نشان میدادند و سر خود را در زمان تست سرعت، زیر آب میکردند تا از امواج شبکه‌ی 5G در امان باشند.

حال گوشیتان را شب موقع خواب کنار سرتان نگذارید تا از این امواج خطرناک در امان باشید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به تشویق کشاورزان جهت ورود به سامانه بورس برنج به‌طور مستقیم، از قطع شدن دستان دلالان و سودجویان با این اقدام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور شامگاه_پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در مراسم اولین نشای مکانیزه مازندران واقع در روستای فیروزکلای علیای آمل با اشاره به فعالیت خانواده اولیایی در حوزه کشت مکانیزه اظهار کرد: این خانواده اولین کشت صنعتی را به نام خود ثبت کردند و این از افتخارات استان است و پس از فوت پدر و یکی از فرزندان، سایرین راه مؤثر و مهم پدر را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه کشاورزی با فرهنگ و تمدن و ارزش‌های مازندران به عنوان یک فرهنگ ثابت و پایدار عجین شد، افزود: مردم این استان علی‌رغم سختی‌ها و گرفتاری‌ها در امر کشت برنج وجود داشته، این تولید برنج را معنوی و عبادت می‌دانند؛ هرگز از برنامه کاری خود جدا نکردند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه آن‌ها برای امنیت غذایی جهت فروش و تغییر کاربری مقاومت می‌کنند و دولت نیز در قبال این گام معنوی حرکتی را تنظیم کند، اظهار داشت: علی‌رغم تلاش مردم مازندران در تولید برنج برای رساندن به مرحله صادرات و مواجهه با رقابت‌های جدید کشورهای اطراف در زمینه کیفیت و کمیت دچار مسئله شدیم اگرچه از اهداف دولت برای تضمین تولیدات کشاورزان ارائه راهکارهایی است.

حسینی‌پور از انجام بیشترین تلاش دولت در امر صادرات و ارزش‌گذاری برنج عنوان و بیان کرد: برنج ثروت کشور است و باید به خوبی دیده شود؛ عده‌ای در زمان تولید به خریداری و ذخیره برنج می‌پردازند و سپس در زمان دیگر به فروش می‌رسانند که در تغییر قیمت‌ها دخالت می‌کنند.

وی تصریح کرد: این مسئله شناسایی شده و تیمی جهت رسیدگی به این موضوع گذاشته شد و به‌زودی این مشکل کامل رفع می‌شود؛ باید دستان ناپاک سودجویان و متخلفان قطع شود چرا که این‌ها در جهت حمایت کشاورزان هیچ کاری نکردند.

نماینده دولت عالی در مازندران با اعلام اینکه برای افزایش ارزش برنج رئیس سازمان بورس به مازندران آورده شد، گفت: تیمی را جهت ورود مستقیم کشاورزان به سامانه بورس تشکیل دادیم تا این زحمت‌کشان محصول خود را مستقیم به فروش برسانند البته برنج به عنوان ارزش واقعی برای کشاورزان نیز ثبت می‌شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه همین جا به کشاورز کمک شده تا پایان تولید دستش به سمت واسطه‌گران دراز نشود، افزود: کشاورزان نیاز هست همکاری لازم را داشته باشند و اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی نیز پایه کار بیایند چرا نقش مهمی دارند و می‌توانند با برند مؤسسه خود وارد بورس بیایند و این باعث رقابت واقعی خواهد شد.

وی وظیفه مجموعه جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای را بسیار سنگین دانست و گفت: باید از تکنولوژی جدید و به روز مورد استفاده قرار داد که در غیر این صورت مطمئناً کشاورزی جایگاه خود را از دست می‌دهد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه یکی از راهبردهای اساسی ورود شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های متولی در جهت کاهش مصرف آب است، عنوان کرد: امسال با همکاری و همدلی در جهت مصرف آب مشکلی مواجه نخواهیم شد اگرچه رویکرد جهاد کشاورزی باید متحول شود و در جهاد کشاورزی پای دانش‌بنیان باز شده و از رفتارهای سنتی دوری و از تکنولوژی جدید استفاده ببریم.

وی ادامه داد: آمل با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود می‌تواند الگوی هلند شود و آنچه از تکنولوژی هلند در این شهرستان پیاده شود در رونق اقتصادی به جایگاه مهمی می‌رسیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه در شهرستان آمل سرمایه‌گذارانی هستند که یک برند ویژه و شناخته شده تکنولوژی هلند را به کار گرفتند، خاطرنشان کرد: دولت این آمادگی لازم را دارد تا آمل را تبدیل به پایتخت صنعت کشاورزی هلند کنیم البته باید حرکتمان به جلو باشد و نباید متوقف شویم.

کد خبر 745870

دیگر خبرها

  • با ورود مستقیم کشاورزان به بورس برنج، دست سودجویان قطع می‌شود
  • روش عجیب و غریب پرنده‌ها برای در امان ماندن از حمله‌ی مار‌ها (فیلم)
  • اعزام ۹ تیم برتر هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران به هلند
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • بیش از هفت هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۲۴۳ خانوار روستایی لرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی