Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پومسه با حضور یک هزار و 274 پومسه رو از 54 کشور در ورزشگاه «تیان مو» چین تایپه برگزار شد.

مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی تیم ملی تکواندو(پومسه) کشورمان به همراه سیده معصومه حسینی و محمد امین گماریان ملی پوشان همدانی اعزامی به مسابقات جهانی بودند که در این رقابتها  سیده معصومه حسینی بانوی پومسه کار پرافتخار همدانی به دو مدال طلای دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظهر امروز مراسم استقبال از این سه تکواندو کار در مقابل یادمان عین القضات همدانی برگزار شد.

در این مراسم تعالی فرماندار همدان، قنبری رئیس هیات تکواندو استان، قهرمانی معاون توسعه ورزش وچاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و جمع کثیری از خانواده ها و علاقمندان به تکواندو حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو جهان خانواده معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • محله‌های همدان قدیم مرز بندی داشتند / در کاوش از میدان مرکزی همدان هیچ گنجی یافت نشد