Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@23:02:29 GMT

۴۴۷۵ لرستانی در صف وام ازدواج هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۵۱۷

۴۴۷۵ لرستانی در صف وام ازدواج هستند

به گزارش ایکنا از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، امروز چهارشنبه ۳۰آبان در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی لرستان در سال جدید، اظهارکرد: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان‌ها بر اساس تکالیفی که برعهده دارد تشکیل می‌شود.
وی با ذکر این مطلب که در شش‌ماه نخست سال گذشته تعداد ۳ جلسه استانی و ۲۲ جلسه شهرستانی تشکیل شد، اظهارکرد: امسال پنج جلسه استانی و ۴۰ جلسه شهرستانی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزپور با تاکید بر فرهنگ‌سازی کتاب‌خوانی جوانان، تصریح کرد: بنا شد تا زمینه بیشتر حضور جوانان در کتابخانه‌های عمومی فراهم شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به این‌که مدیران دادگستری و صداوسیمای استان کمترین حضور را در ستاد ساماندهی امور جوانان دارند، تصریح کرد: در سه سال گذشته ۳۲ هزار در صف انتظار داشتیم اما امسال ۴۴۷۵ نفر در صف وام ازدواج هستند.
وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد خوب بانک ملی در پرداخت وام ازدواج، اضافه کرد: بانک ملی بانک برتر در حوزه پرداخت وام ازدواج است.
عزیزپور با ذکر این مطلب که در سال گذشته ۳۳۴ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شد، اضافه کرد: این در حالی است که امسال تا این لحظه ۳۱۶ میلیارد تومان پرداختی وام ازدواج است.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی ازدواج وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز در گرگان با اعلام این خبر گفت : این ستاد با هدف ارائه ارزان خدمات ازدواج جوانان تشکیل شده است و خدمات مربوط به ازدواج به صورت ارزان در اختیار جوانان قرار می گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز