Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها با شروع فصل بارندگی، در بعضی از شهرها و روستاها سیل جاری شده و خسارت‌هایی را بر جا گذاشته است.

یکی از اهالی روستای شاخن در استان خراسان جنوبی از احتمال وقوع دوباره سیل در این روستا نگران است و درخواست رسیدگی از سوی مسئولان را دارد.

منبع: رضا - خراسان جنوبی (روستای شاخن) 

 

بیشتر بخوانید: تخریب جاده روستای "بیدله" در اثر جاری شدن سیل + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید    انتهای پیام/   درخواست یکی از اهالی روستای شاخن برای جلوگیری از وقوع سیل + فیلم    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروجی جشنواره رسانه وعدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد

یدالله موحد در آئین تجلیل از هیات داوران و عوامل اجرایی برگزاری اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان گفت: هدف برگزاری این جشنواره انعکاس عملکرد دستگاه قضائی استان است، و بایستی ببینیم که برگزاری این جشنواره در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها موثر بوده است یا خیر؟ و چه میزان منجر به جلب رضایت عمومی و رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی شده است؟ و در این مسیر گام برداریم.
 

وی افزود: جشنواره رسانه و عدالت از ابداعات دادگستری کل استان کرمان بود، اما کم کم استان‌های دیگر نیز از تعامل رسانه‌ها و دستگاه عدلیه استقبال کردند و هم اکنون این جشنواره جایگاه خود را در ستاد مرکزی قوه قضائیه پیدا کرده است.

مدیر کل امور استان‌های قوه قضائیه گفت: از آنجائی که اطلاع رسانی یکی از سیاست‌های اولویت دار دستگاه قضائی و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است قوه قضائیه آنچنان که شایسته است اطلاع رسانی را انجام نمی‌دهد و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع اشاره کرده بودند که قوه قضائیه چهره رسانه‌ای خود را به خوبی نشان نمی‌دهد.

موحد ادامه داد: در زمان تصدی پست من در سمت رئیس کل دادگستری استان کرمان، بر این اساس سیاست‌های قوه قضائیه و منویات مقام معظم رهبری موضوع برگزاری جشنواره رسانه و عدالت در دستور کار قرار گرفت و موفق به برگزاری اولین جشنواره رسانه و عدالت در کرمان شدیم.

رئیس کل سابق دادگستری استان کرمان بیان داشت: امر اطلاع رسانی ۶ عنصر دارد که بایستی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، عنصر اول فرستنده پیام است، در قوه قضائیه فرستنده پیام دادگستری یا سازمان‌های تابعه، وکلا و کارشناسان و هر کسی که بنحوی در توسعه و تعمیق عدالت سهمی دارد، می‌باشد.

وی افزود: عنصر دوم محتوا و متن پیام است و این اهمیت فراوانی دارد که هدف از انتقال پیام چه چیزی می‌باشد؟ اهداف ارسال پیام می‌تواند امور مربوط به قوه قضائیه، شفافیت، افزایش دانش حقوقی احاد جامعه، مباحث مربوط به پیشگیری از وقوع جرم، مسائل مربوط به تثبیت مالکیت، مسائل مربوط به حقوق اصحاب دعوی و دیگر مطالب به عنوان یک پیام در دستور کار فرستنده پیام قرار گیرد.

 موحد ادامه داد: عنصر سوم این است که مخاطب پیام چه کسی می‌باشد؟ می‌تواند عموم مردم یا قشر خاصی از مزدم مخاطب پیام قرار گیرند.

وی بیان داشت: وسیله ارتباطی بین سه عنصر فرستنده پیام، متن پیام و دریافت کننده پیام، رسانه‌ها می‌باشند که عنصر چهارم اطلاع رسانی در دستگاه عدلیه می‌باشند.

مدیر کل امور استان‌های قوه قضائیه تصریح کرد: عنصر پنجم فرآیند ارسال پیام می‌باشد و این فرآیند از زمان صدور تا دریافت پیام اهمیت فراوانی دارد که همان زنجیره اتصالی است که پیام به مخاطب می‌رسد.

وی افزود: عنصر ششم اطلاع رسانی اثربخشی پیام می‌باشد و اطلاع رسانی یک پیام باید اثربخشی لازم را داشته باشد و درصورتی که یک پیام اثربخشی لازم را نداشته باشد آن پیام بیهوده خواهد بود و کارآمدی و اثربخشی دو مقوله مهم ارسال پیام است بایستی در کنار کارآمدی، یک پیام اثربخش نیز باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه! (+عکس)
  • مشکل آبرسانی درددل اهالی روستای باباپیر تویسرکان شد
  • نشانی: داغستان روستای پارسی!+ تصاویر | ماجرای عجیب و سرنوشت غریب ایرانی‌ها در روسیه! | سند جالب سید مازندرانی کدخدای روستا را ببینید
  • خروجی جشنواره رسانه وعدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد
  • ۵ اتهام پرتکرار در تهران
  • ۵ اتهام پر تکرار در تهران
  • مختومه شدن بیشتر پرونده‌های قضایی بوشهر با سازش و صلح
  • کارزار رسانه‌ای بهزیستی خوزستان برای پیشگیری از اعتیاد
  • آغاز کشت نخود سفید بهاره در روستای حصار + تصاویر
  • پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود