Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از جریمه 121 میلیون و 500 هزار ریالی مغازه دار متخلف در رشت خبر داد.

منصور انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک مغازه در شهر رشت، مقدار پنج هزار و 400 گرم مواد دخانی غیر مجاز (تنباکو) کشف کردند و در همین راستا ، پرونده متخلف به یکی از شعبه های اداره کل تعزیرات استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در رسیدگی به این پرونده، متخلف علاوه بر ضبط و امحای کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 121 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
انصاری با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی و ملی به یک عزم جدی، همه‌جانبه و همگرایی همه دستگاه‌های نظام نیاز دارد، اظهار داشت: این سازمان نیز عزم جدی برای حمایت از تولید ملی ، کار و سرمایه ایرانی دارد و در همین راستا از ابتدای امسال تا کنون بیش از 10 فقره پرونده برای قاچاقچیان البسه در شهرستان بندر انزلی تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان تصریح کرد: با رسیدگی به پرونده های متهمان و محرز شدن تخلف انها متخلفان علاوه بر ضبط کالای مکشوفه دو هزار ثوب، به پرداخت بیش از 500 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.
همچنین انصاری به کشف مقادیری لوازم بهداشتی غیر مجاز از قبیل عطر ، ادکلن ، لوازم آرایشی در شهر رشت توسط ماموران نیروی انتظامی به همراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و اضافه کرد: با رسیدگی به این پرونده ، متخلف علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از 243 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و رای نیز اجرا شد.
7296/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تعزيرات حكومتي گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد