Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: 18 کمیته مختلف ستاد گرامیداشت دهه فجر اجرای باشکوه برنامه های ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ری با محوریت ستاد گرامیداشت برنامه های دهه فجر، اظهار داشت: ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر برگزاری مطلوب و باشکوه برنامه های چهلمین سالگرد تاکید دارد و این برنامه ها در استان تهران با شکوه خاصی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار می شود، ادامه داد: دهها عنوان برنامه ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهر و مناطق روستایی و عشایری این استان به اجرا در می آید.
حجت الاسلام محمودی افزود: کمیته مراسم، مساجد و تشکل های دینی، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزان، اصناف و بازاریان، بسیج، نهادها و سازمانها، امور نمایشگاه ها، ورزش و جوانان، کودک و نوجوان، روستایی و عشایری، کارگری، دانشجویی، خدمات شهری، اطلاع رسانی، ایثارگران، همیاری و خدمات رسانی و فرهنگی و هنری برای برگزاری باشکوه برنامه ها از هم اکنون فعال شده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی، دوران سلطه آمریکا را به افول کشانده است، گفت: امروز نظام اسلامی ایران مرزهای جغرافیایی را طی کرده و در خارج از مرزها می درخشد.
حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پویا و متحرک است، عنوان کرد: مسلمانان در اقصی نقاط جهان با الگو قرار دادن انقلاب ایران در برابر هر نوع ستمگری مقاومت می کنند و پیروز می شوند.
وی ادامه داد: انقلاب ایران الگویی موثر برای سایر انقلاب ها در سراسر جهان شده است به گونه ای که یمن، سوریه، بحرین، عراق و فلسطین با تاسی از این انقلاب در برابر استکبار و ستمگران ایستاده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشمنان پس از بررسی های متعدد به این نتیجه رسیده اند که تنها راه مبارزه با انقلاب اسلامی جنگ نرم است.
وی عنوان کرد: امروز دشمنان، اسلام و ماهیت آن را به عنوان موتور محرکه مورد هدف قرار داده اند و ملت ایران با حمایت و پشتیبانی و بصیرت رهبر فرزانه بر تمامی توطئه ها پیروز شده است.
حجت الاسلام محمودی ادامه داد: دشمن به جنگ نرم و فاصله بین مردم و ولایت امید داشت، اما با خنثی شدن تمامی توطئه ها توسط مردم از این روش هم ناامید شده است.
وی با بیان اینکه مقاوم معظم رهبری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خط را مشخص و تبیین کرده اند، افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بالابردن اطلاعات برای نسل امروز سبب آشنایی آنها با انقلاب می شود.

** دشمنان از ضربه زدن به ایران ناامید شده اند
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه این جلسه با بیان اینکه تحمل استقلال ملت ایران برای دشمنان دشوار است، عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران از آسیب رساندن و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی مایوس شده اند.
هدایت الله جمالی پور تصریح کرد: در شرایط کنونی، دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان و ظرفیت های خود را برای ضربه زدن به نظام بسیج کرده اند.
وی افزود: شناخت ابعاد توطئه های دشمنان انقلاب و ایجاد روحیه وحدت، همدلی و انسجام از مهمترین و موثرترین راهکارهای برون رفت از شرایط کنونی در کشور است.
معاون استاندار تهران گفت: اگر در جامعه بین مردم و مسئولان دلسردی و فاصله ایجاد شود، دشمن به راحتی با همه ظرفیت های خود می تواند به اهدافش دست یابد.
وی با اشاره به اینکه اختلافات مسئولان و فاصله گرفتن آنها از مردم آسیبی جدی برای نظام به شمار می رود، عنوان کرد: اختلاف، مقابل یکدیگر ایستادن و نزاع های مسئولان موجب بروز آسیب های جدی به کشور می شود و اعتماد مردم را نسبت به نظام و مسئولان از بین می برد.

** مسئولان فرصت خدمت به مردم را از دست ندهند
امام جمعه شهرری در ادامه این مراسم با بیان اینکه برخی مسئولان فرصت سوز و فرصت طلب هستند، اظهار داشت: همه افراد به ویژه مسئولان باید در راه اعتلای نظام و اسلام تلاش کنند.
حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی افزود: فرصت ها بهترین زمان برای رفع مشکلات و گرفتاری های مردم است تا بتوان بخشی از دغدغه ها را از بین برد.
وی عنوان کرد: کوتاهی برخی از مسئولان سبب از دست رفتن فرصت های خدمات رسانی به مردم می شود.
جلسه شورای اداری شهرستان ری با محوریت ستاد گرامیداشت برنامه های چهلمین سالگرد دهه فجر با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مسئولان در محل فرمانداری ری برگزار شد.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ستاد دهه فجر استان تهران اداره كل تبليغات اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین نشست هم‌اندیشی مسئولان و مدیران حراست واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور سعید رازقی رئیس دانشگاه اسلامی استان بوشهر و هادی دشتی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در این نشست با ارائه گزارشی از مسائل، چالش‌ها و عملکرد حراست در سال گذشته و تشریح اجمالی برنامه‌های سال جدید، اظهار کرد: در دوره کنونی دانشگاه، تلاش کردیم دیدگاه‌های عموم نسبت به حراست و حفاظت فیزیکی تغییر کند و بیشتر تقویت بُعد فرهنگی فعالیت‌های مجموعه حراست در نظر گرفته شده است.

رضا آبشیرینی با بیان اینکه حجاب و عفاف یکی از دغدغه‌های اصلی امروز مسئولان و دلسوزان جامعه و کشور است، ادامه داد: در این نشست ضمن تدوین برنامه عملکردی یک سال پیش رو، کارگاه آموزشی مدیریت فضای سایبری و مجازی و گزارش‌نویسی برای مدیران حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دیدگاه فعالیتی در مجموعه حراست دانشگاه، در نظر گرفتن منفعت کارمند، استاد، دانشجو و دانشگاه بر منفعت شخصی است، خواستار جدیت و دغدغه‌مندی بیشتر همکاران حراست در انجام وظایف و مسئولیت‌ها شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اینکه حراست، خط مقدم ورود افراد به دانشگاه است، افزود: بُعد نظارتی و ارتباطی حراست بسیار تعیین‌کننده است و این بُعد می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بسیاری از انحرافات و اصلاحات باشد.

هادی دشتی با اشاره به عملیات رزمندگان سپاه در پاسخ به وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «بزرگ‌نمایی ضعف‌های کشور خیانت است و باید این حماسه‌آفرینی‌ها که منجر به امیدآفرینی است، جامع و دقیق بازگو شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند