Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@12:08:10 GMT

تاکید استاندار گلستان بر اصلاح روش های آموزش نماز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۰۹

تاکید استاندار گلستان بر اصلاح روش های آموزش نماز

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمناف هاشمی روز چهارشنبه در چهارمین اجلاس استانی نماز در شهرستان آق قلا اظهار داشت: آمار آسیب های اجتماعی نگران کننده است و فاصله گرفتن از باورها و اعتقادات دینی، زمینه بروز ناهنجاری ها و مشکلات فراوان ناشی از آن را در جامعه بیشتر می کند.
وی بیان کرد: مطابق آمارها، زمان گفتگو و هم صحبتی والدین با فرزندان در کشور فقط 17 دقیقه است که بسیار کوتاه بوده و الگوپذیری فرزند از پدر و یا مادر را کاهش داده و موجب شکاف بین نسلی و زمینه ساز بروز آسیب های اجتماعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گلستان افزود: یکی از راهکارهای مهم کاهش این آسیب پذیری و کمک به رفع مشکلات ناشی از افزایش آن، توجه بیشتر به ارزش ها و باورهای دینی و مذهبی و آموزش نماز به فرزندان است.
وی به برنامه ها برای افزایش نشاط مردم استان نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره افرهنگ قوام یکی از برنامه ریزی ها برای کمک به ارتقای شادی در جامعه است که استقبال همه ساله مردم از آن بیانگر اهمیت و تاثیر این موضوع و لزوم توجه بیشتر به اجرای طرح های مرتبط با امیدبخشی و شادی آفرینی است.
به گزارش ایرنا نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم با تبریک هفته وحدت گفت: در شرایطی که دنیا به دنبال الگوسازی برای حل مشکلات ناشی از بحران های هویتی است، مسلمانان الگوی کاملی مانند حضرت محمد(ص) دارند که بهره گیری و تاسی به شخصیت کامل ایشان می تواند بسیاری از بحران ها و آسیب های جوامع اسلامی را برطرف کند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی اظهار داشت: یکی از ویژگی های رسول مکرم اسلام (ص) تداوم بر عبادت های شبانه بود که اگر مسوولین این توصیه ها را جدی بگیرند، بی شک زمینه حل مشکلات و آسیب های اجتماعی فراهم خواهد شد.
در پایان این آئین از مدیران و دستگاه های برتر مروج نماز در استان گلستان تقدیر شد.
آق قلا در شمال گلستان و در فاصله 15کیلومتری گرگان (مرکز استان) واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن اهل سنت تشکیل می دهند.
3091/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آسیب های اجتماعی استان گلستان شادی ناهنجاری نماینده ولی فقیه 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس