Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:58:15 GMT

آموزش‌های کاربردی تسهیل‌کننده امور یک‌سازمان است

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۱۱

ساعت24-فریدون کهزادیان مدیرامور سرمایه انسانی و پشتیبانی پست‌بانک‌ایران درمراسم معارفه رئیس اداره‌کل‌آموزش و تکریم رئیس پیشین گفت: آموزش‌های کاربردی تسهیل‌کننده امور یک سازمان است.

به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی افزود: برنامه‌های آموزشی باید کاملاً کاربردی باشد و منجر به تغییر نگرش کارکنان و ارائه خدمت بهتر به مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کهزادیان تصریح کرد: کشور ما کشور ثروتمندی است و باید با مجهزشدن به علم و تخصص، ثروت‌ها را برای رفاه مردم بکار بگیریم.
کهزادیان با تقدیر از زحمات جمال مقصودی، وی را مدیری متخصص، جدی و با پشتکار دانست و تأکید کرد که رئیس جدید با استفاده از تجارب‌وتخصص خود بتواند برنامه‌های آموزشی موردنظر بانک را محقق‌سازد.
گفتنی است: درپایان این مراسم شهنام‌زندیه به‌عنوان سرپرست اداره‌کل آموزش معرفی و از زحمات جمال‌مقصودی رئیس پیشین این اداره‌کل با اهداء تقدیر به‌عمل آمد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش

رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو گفت: متفورمین مصرفی بیماران مبتلا به دیابت با بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون عدد فروش، پرمصرف‌ترین داروی کشور در سال گذشته بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متولی، رئیس اداره پایش تامین زنجیره داروی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: پرفروش‌ترین دارو‌ها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: دارو‌هایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین دارو‌های تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: دارو‌هایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

دیگر خبرها

  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • تسهیل امور مردم در پنجره واحد زمین با استفاده از هوش مصنوعی
  • نقش هوش مصنوعی در تسهیل امور مردم در پنجره واحد مدیریت زمین