Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل- ايرنا- مديرکل کميته امداد امام (ره) اردبيل گفت: اين کميته پس از انقلاب پنج هزار و 500 واحد مسکوني براي خانوارهاي تحت پوشش خود در اين استان احداث و مرمت کرده است.

به گزارش ايرنا، حسين دشتي روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: هم اکنون پنج هزار واحد مسکوني مددجويان در نقاط مختلف استان نياز به مقاوم سازي دارند و تلاش مي شود اين تعداد کاهش محسوس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه امسال بايد 315 واحد مسکوني براي مددجويان تحت پوشش احداث شود، اظهار داشت: 148واحد مسکوني ار اين تعداد تحويل مددجويان شده و مابقي نيز تا پايان سال تحويل داده خواهد شد.
دشتي بيان کرد: تاکنون در استان اردبيل به 44 هزارو 424 مددجوي تحت حمايت 2 هزار و 730 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال خرد و خانگي و 110 هزار و 841 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 889 ميليارد ريال پرداخت شده است.
وي از کمک 2 هزارو 120 ميليارد ريالي خيرين استان به اين نهاد در اين مدت خبر داد و گفت: در اين مدت کميته امداد جهيزيه 46 هزارو 570 نوعروس تحت پوشش را در استان تامين کرده است.
دشتي طلاق نوعروسان تحت پوشش کميته امداد در استان را کم عنوان کرد و ادامه داد: در پنج سال اخير هشت هزار و700 نوعروس تحت پوشش در استان به خانه بخت رفتند که از اين تعداد ازدواج فقط سه درصد آنها منجر به طلاق شده است.
مديرکل کميته امداد امام (ره) استان اردبيل افزود: در هفت ماهه امسال خيرين و نيکوکاران 200 ميليارد ريال به کميته امداد کمک کرده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال 37 درصد افزايش داشته است.
او اضافه کرد: با تلاش و کوشش مسئولان و کمک هاي خيرين و نيکوکاران در اين استان هيچ خانواري پشت نوبت دريافت مستمري وجود ندارد و هيچ نوعروسي هم براي تامين جهيزيه در انتظار نيست.
دشتي شناسايي و رسيدگي به فقرا و نيازمندان جامعه را از رسالت هاي مهم کميته امداد عنوان کرد و گفت: توانمند سازي فکري و مادي افراد تحت پوشش در سال هاي اخير نيز از ديگر الويت هاي اين نهاد است.
28 هزار و 563 خانوار در استان اردبيل تحت حمايت کميته امداد هستند.
6130/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر