Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@11:02:12 GMT

نتیجه تلاش‌های دولت برای حل مشکل کارگران هفت تپه

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۶۶۵

به گزارش وانانیوز، 

فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به تغییرات انجام شده در تیم اقتصادی دولت، گفت: طراحی سیاست های اقتصادی در دولت اصلا به فرد متکی نیست. این یک کار جمعی است که با ریاست رییس جمهوری موارد مطرح  و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره  وضعیت  بازار جدید ارزی اظهار کرد: خوشبختانه در مصوبه‌ای که در شورای عالی اقتصادی تصویب شده تسهیلات قابل توجهی در نظر گرفته شده تا بخش خصوصی آزادتر در بازار ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره حواشی واگذاری کارخانه نیشکر هفت تپه و اعتراضات کارگران آن، نیز گفت:این واگذاری ها شرایطی دارد و این مشکلاتی که پیش آمده خیلی ربطی به واگذاری ها ندارد، مسائلی هست که در فرایند توسعه طرح‌هایی که واگذار شده است گاهی مشکلاتی به وجود می‌آورد که مشکلات تبعاتی را به همراه دارد.

دژپسند در پاسخ به پرسشی در زمینه اقدامات دولت برای حل مشکل کارگران نیشکر هفت تپه، تاکید کرد: کارگران چون حقوق شان را نگرفته بودند، ناراحت بودند بنابراین با صبحت هایی که با خریدار و مجموعه مدیریتی فعلی شد قرار است که حقوق شان را پرداخت کنند و مشکلات کاهش پیدا کند.

وی درباره اینکه اگر اس وی پی به نتیجه نرسد، چه راهکاری برای دورزدن تحریم ها وجود دارد، گفت: چرا می گوییم به نتیجه نرسد؟ داریم تلاش می کنیم که ان‌شاءالله به نتیجه برسد. حتما راه‌های جایگزین طراحی شده و ما خود را متکی به یک راه حل نمی‌کنیم که اگر این راه حل بر فرض محال به نتیجه نرسد با مشکل روبه‌رو شویم.

وزیر اقتصاد در پاسخ به پرسشی درباره حذف یارانه اقشار پردرآمدها، اظهار کرد: این بحث یارانه ان‌شاءالله در قالب بودجه و سیاست های سال آینده مورد بحث قرار می‌گیرد هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

دژپسند در پایان با اشاره به شکل گیری اتاق مدیریت ضدتحریم در وزارت اقتصاد، گفت: اتاق مدیریت ضدتحریم را مدتهاست شکل دادیم و در حال پایش اقدامات طرف خارجی و برخورد و مقابله با آن از سوی خودمان هستیم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: در حاشیه جلسه دولت وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن چهارشنبه‌شب با درخشش کیلیان امباپه و عثمان دمبله که هر کدام دو گل به ثمر رساندند و موفق‌ به ثبت دبل شدند، لوریان را ۴-۱ شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی لیگ یک نزدیک‌تر شد. لوئیز انریکه در نشست خبری پس از بازی به سوالاتی در مورد پیروزی پرگل، برنامه‌های تیم برای هفته‌های آینده و شرایط امباپه پاسخ داد‌.

پیروزی امروز؟
از بازی لذت بردم. بدون استرس بازی را دیدم و می‌توانستید ببینید که بر بازی مسلط هستیم.‌ فکر می‌کنم تیم در بازی‌های اخیر نشان داده که برای بازی در هر رقابتی آماده است.

برنامه‌تان برای بازی‌های بعدی؟
فعلاً قرار است به پاریس برگردیم. با این احساس که وظیفه خود را انجام داده‌ایم سوار هواپیما می‌شویم. این تیم امر‌وز با تغییراتی در تیم و ادغام جوانان بهترین نسخه خود را ارائه داد. در مورد برنامه‌ها بعدا سخن می‌گوییم و الان فقط می‌خواهیم ریکاوری کنیم و به استقبال بازی بعد برویم.

بزرگ‌ترین افتخار شما در این فصل؟
مثل مدرسه تا زمانی که سال تحصیلی را تمام نکنید، نمی‌توانید نمره نهایی خود را بگیرید. اما ما برای هر چیزی آماده‌ایم و برای اهداف نهایی خواهیم جنگید.

قهرمانی در لیگ فرانسه قطعی است؟
به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته که ما خوشحالیم اما هنوز کارهایی برای انجام دادن داریم. تیم باید متمرکز بماند.

درخشش دمبله و امباپه؟
آنها آماده‌اند. مانند بقیه تیم. می‌خواهند تمام تلاش‌شان را انجام دهند که فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند. نتیجه‌اش را در بازی امروز دیدید.

تغییری در نظر امباپه برای جدایی رخ نداده؟
یک بار دیگر از من این سوال را پرسیدید. هر روز می‌پرسید. تعجب نکردم که این را پرسیدی. من باز هم همین پاسخ را می‌دهم، تا زمانی که امباپه علنی صحبت نکند، من صحبت نخواهم کرد. من فقط سعی می‌کنم از همه بازیکنانم بهترین نتیجه را بگیرم.

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند