Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، ۳۰ آبان در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: ۷۰۳ برنامه در هفته بسیج در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اجرا می‌شود.
وی افزود: راه‌اندازی معاونت فضای مجازی و باشگاه افسران جنگ نرم با هدف سازماندهی، آموزش و توانمندسازی مجاهدان این عرصه در هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیةالله(عج) شیراز با اشاره به عقب بودن کشورمان در حوزه فرهنگ و تبلیغ و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تأکید کرد: این عقب‌ماندگی باید جبران شود چراکه دشمن با همین نرم‌افزارها سلایق ما را می‌سنجد و برای نوجوانان و جوانان جامعه ما برنامه‌ریزی می‌کند.
دوستدار هفته بسیج را یادآور رشادت زنان و مردانی دانست که با خون خود پای انقلاب ایستادند و افزود: به گفته‌ امام راحل مردمان انقلاب اسلامی از امت عصر پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و امام حسین(ع) بهترند و با جان و دل از ولایت پیروی می‌کنند و همواره در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهان حرف نویی داشت، گفت: استکبار جهانی برای اینکه نهال بسیج که خود دستاوردی از انقلاب است به ثمر ننشیند انواع توطئه‌ها را طراحی کرد.
فرمانده سپاه ناحیه حضرت بقیةالله(عج) شیراز بیان کرد: چهل سالگی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که این نهال تنومند و توانمند شده است.
دوستدار با بیان اینکه عرصه‌های بسیج بسیار متنوع است، گفت یکی از آن‌ها عرصه‌ نظامی و آمادگی دفاعی است که آموزش آن از دوران دانش‌آموزی در برنامه قرار دارد تا نوجوانان و جوانان برای دفاع از کشور آمادگی کسب کنند.
وی در پایان اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم با هدف محرومیت‌زدایی، بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری تور دوچرخه‌‌سواری ویژه دانش‌آموزان، گلباران قبور شهدا، برگزاری حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، اجتماع بسیجیان در ورزشگاه شهید دستغیب و تجلیل از بسیجیان نمونه، آشنایی با سبک زندگی شهدا، برگزاری مسابقه رزم‌آوران در محله سنگ سیاه، اعزام دانش‌آموزان ناحیه ۳ شیراز به اردوهای راهیان نور و برگزاری نشست‌های فرهنگی با موضوع تبیین گفتمان رهبری را از جمله برنامه‌های هفته بسیج این ناحیه برشمرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رؤسای برخی ادارات، هیأت امنای مساجد، شخصیت‌های مذهبی و سیاسی شهرستان آستارا امروز به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، با حضور در سپاه ناحیه آستارا از زحمات پاسداران قدردانی کردند.

سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا در این دیدار گفت: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن می‌گیریم که عملیات وعده صادق و پاسخ دندان شکنِ سپاه پاسداران به حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه، موجی از غرور و شادمانی در ایران و کشور‌های حامی مردم مظلوم فلسطین به وجود آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: برای دوست و دشمن ثابت‌شده است که سپاه پاسداران که از مکتب سرخ عاشورا پیروی می‌کند ضامن امنیت و آرامش کشور است و اقتدار آن اقتدار مردم ایران‌زمین است.

وی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در کشور گفت: سپاه پاسداران نیرویی است که با پیروی و به تاسی از سیره امام حسین (ع) در هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های بدیع و شجاعانه‌ای رقم زد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز در بازسازی و آبادانی کشور و جهاد علمی مشارکت نمود و در یاری رسانی در انواع بحران‌ها، دشواری‌ها و مصائب، حضوری گسترده، چشمگیر و مؤثر داشت.

حجت الاسلام حسینعلی رضا زاده رئیس تبلیغات اسلامی آستارا هم در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران اسلامی به دستور امام خمینی (ره) گفت: سپاه پاسداران با ایجاد بسیج، ارتباط تنگاتنگی با مردم برقرار کرد و با تشکیل بسیج اقشار، مردم به سمت ایجاد یک جامعه توحیدی و الهی قدم برداشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به نقش پاسداران در تأمین امنیت کشور گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و داشتن نیرو‌های متعهد و ولایت مدار، از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از هر نوع نفوذ و تهدید محافظت می‌کند.

در پایان این مراسم با تقدیم هدایایی از فرمانده سپاه ناحیه آستارا تقدیر بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند