Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@20:22:43 GMT

مصدومیت بازیکن ملی پوش پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۷۲۹

مصدومیت بازیکن ملی پوش پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم ملی فوتبال عراق شب گذشته در دیداری تدارکاتی و دوستانه در ورزشگاه العین امارات به مصاف بولیوی رفت و این بازی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. در این بازی همام طارق، هافبک استقلال90 دقیقه در ترکیب عراق حضور داشت و بشار رسن، هافبک پرسپولیس هم در نیمه اول به میدان رفت و در آغاز نیمه دوم تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر برنامه رسن در مصاحبه با سایت اسپورت عراق درباره تعویض زودهنگام موکلش در این دیدار گفت: بشار در این بازی از ناحیه کتف احساس ناراحتی کرد و به همین خاطر در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: همام طارق بشار رسن بازیکن پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس آذر را از دست می‌دهد.

کد خبر 845187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر