Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:15:51 GMT

۴ دستگاه جدید دیالیز به بیمارستان گناوه اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۸۲۵

۴ دستگاه جدید دیالیز به بیمارستان گناوه اضافه می‌شود

 سید علی پاک نژاد فرماندار گناوه به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عیادت از بیماران کلیوی در بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به مناسبت هفته حمایت از بیماری های کلیوی انجام شد.

وی افزود: با بررسی مشکلات بیماران بستری در بخش دیالیز بیمارستان گناوه شماری از دستگاه های موجود بخش دیالیز  فرسوده و نیاز به تعمیر دارد که با پیگیری ها با دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و تلاش ریاست بیمارستان گناوه مقررشد که چهار دستگاه دیالیز جدید خریداری شود و به این بیمارستان اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر ۶۴ بیمار در بخش دیالیز بیمارستان گناوه خدمات دریافت می کنند که نیاز به دستگاه های جدید برای ارائه خدمت بهتر به آنها است.

فرماندار گناوه گفت: یکی از مشکلات بیماران کلیوی اعزام آنها برای درمان بخصوص پیوند به سایر  نقاط کشور نظیر تهران و شیراز  و وجود مشکلاتی مانند موضوع مسکن است که به این منظور پیگیری‌های لازم صورت گرفته و از خیران  که همواره پیشقدم در بحث درمان هستند انتظار داریم مشارکت و همکاری کنند.

پاکنژاد گفت: انجمن بیماران کلیوی این شهرستان به منظور تسریع در امر کمک رسانی به این بیماران تشکیل شده است که یکی از فعال ترین  انجمن ها در کشور است که با تلاش اعضای آن بیماران به دیگر مراکز کشور معرفی و خدمات خاص دریافت می کنند.

به مناسبت هفته حمایت از بیماران کلیوی فرماندار و مسئولان  شهرستان در بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه حضور یافتند و با اهدای شاخه گل و هدیه به بیماران از آنان دلجویی  و عیادت کردند و بیماران مشکلات خود را مطرح کردند.

کد خبر 4464888

منبع: مهر

کلیدواژه: دیالیز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • یافته‌های پژوهشگران برای افزایش ظرفیت دیالیز برای بیماران
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند