Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@10:43:28 GMT

نخستین سمپوزیوم‌ مجسمه‌سازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۹۲۵

نخستین سمپوزیوم‌ مجسمه‌سازی برگزار شد

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وطن‌خواهی مدیر عامل شرکت‌ عمران پرند امروز (چهارشنبه 30|آبان) در نخستین سمپوزیوم‌ المان‌های هنری بوستان مشاهیر‌ پرند که با حضور مسئولان و مدیرعامل شرکت عمران پرند برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بوستان مشاهیر بزرگ‌ترین بوستان در دو بخش شمالی و جنوبی به شمار می‌رود، اظهار کرد: کل هزینه‌های انجام شده در این بوستان 60 میلیارد تومان بوده که تا یک سال و نیم آینده ساخت آن به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فراخوان عمومی برای ارائه طرح المان‌های شهر پرند داده شده بود، گفت: بعد از ارائه 150 طرح برای ساخت مجسمه و المان‌ها،  10 طرح از بزرگ‌ترین مجسمه‌سازان کشور انتخاب و هم اکنون ساخت آنها آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت‌ عمران پرند توضیح داد: بر اساس این گزارش یکی از اهداف اصلی پروژه بوستان مشاهیر هویت‌بخشی و ایجاد پل ارتباطی بین تاریخ و فرهنگ گذشته با حال و معرفی پاسداشت‌ مشاهیر ایران زمین است.

وطن‌خواهی با بیان اینکه بر اساس جمع‌بندی چشم‌انداز و راهبرد‌های پیشنهادی، محدوده فضای سبز این بوستان به 5 پهنه تقسیم شده است افزود: هر یک از این پهنه‌ها دارای عناصر و المان‌های مخصوص به خود و شامل فضاهای مکس‌ و حرکت است.

وی یادآور شد: در طراحی این پهنه‌ها سعی بر آن بوده تا هر پهنه دارای هویت منحصر به فرد باشد و در عین حال وحدت و انسجامی بین پهنه‌ها مشاهده شود.

مدیرعامل  شرکت‌ عمران پرند تأکید کرد: طبق پهنه‌بندی صورت گرفته این سمپوزیوم‌ در 5 بسته موضوعی شامل هنر و فلسفه، شعر و ادب، علم و نجوم، طب و شیمی، تاریخ و فرهنگ ایران زمین برگزار شده و آثار در قالب المان‌های محیطی، تندیس و سردیس‌ مشاهیر مرتبط با موضوعات قید شده مورد ارزیابی و قضاوت قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: شرکت عمران شهر جدید پرند با هدف حمایت از ایده‌های نو، ارتقای کیفی مجسمه‌سازی، محیطی و ایجاد زمینه حضور فعال هنرمندان مجسمه‌ساز را فراهم کرده و اولین سمپوزیوم‌ مجسمه‌سازی را برگزار کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن

در حالی با احتساب پروژه‌های مشارکتی حدود ۴۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پرند در حال ساخت است که در اجرای برخی پروژه‌ها از خاک جزیره هرمز و بوموسی استفاده می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، دیروز شرکت عمران پرند تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و پروژه‌های مشارکتی این شهر برگزار کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران پرند در حال حاضر 33 هزار و 300 واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است و اولین سری واحدها در صورت تامین زیرساخت‌های آب، برق و فاضلاب تابستان امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

همچنین 6800 واحد مسکن مشارکتی در حال ساخت بوده که قرار است حدود 2 هزار واحد دیگر به این نوع ساخت و ساز که زمین آنرا دولت تامین می‌کند، اضافه شود. در یکی از این پروژه‌ها که ساختمان‌های دو طبقه در حال ساخت است هزینه تمام شده هر مترمربع حدود 18 میلیون تومان است.

این واحدها که از وام 550 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن استفاده می‌کنند در زمان حاضر با قیمت حدود متر 45 میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

به گفته یکی از دست‌اندرکاران این پروژه‌ها، از خاک جزیره هرمز و بوموسی برای ساخت برخی واحدهای مسکونی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • استفاده از خاک جزیره هرمز برای ساخت نهضت ملی مسکن
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود