Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته ی بسیج، « میز خدمت » با اولویت مناطق محروم در تمام شهرستان های استان کردستان در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،؛ مهدی بنده مرادی مسئول بسیج ادارات استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: به منظور تحقق اسناد بالادستی و همچنین حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع ، میز خدمت به مناسبت هفته ی بسیج و تحت عنوان اردوی جهادی بسیج مسئولین در سراسر استان کردستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه به حق می‌توان اعلام کرد که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شد، امورات و اقداماتش موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: در این بین بسیج کارمندان کردستان به‌عنوان رکن اصلی خدمت‌رسانی به خوبی این رسالت را عهده دار بوده است.

 


بنده مرادی رضایت‌مندی و کارآمدی را دو اصل اصلی مورد توجه بسیج کارمندی عنوان کرد و افزود: اعتقاد داریم که اگر ما کارآمدی را افزایش دهیم، رضایت‌مندی به میزان دو برابر افزایش می‌یابد.

 


وی با ذکر اینکه اصول رضایت‌مندی و کارآمدی ابتدا از کارمندان بسیجی مطالبه می‌شود، ادامه داد: در کردستان بیش از 9900 نفر کارمند بسیجی داریم که در قالب 143 پایگاه و 12 حوزه مقاومت بسیج کارمندی سازماندهی شده است.

 


مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه کارمندان بسیجی پرچمدار تحقق اجرای سند بالادستی همچون حقوق شهروندی  هستند، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مواردی که در ادارات وجود دارد مقوله تکریم ارباب رجوع و خدمات‌رسانی به مردم است، میز خدمت در استان راه‌اندازی شد.

 


وی گفت: افراد زیادی از آحاد جامعه مشکلاتی دارند اما با مسیر و مراحل رفع مشکلات آشنا نیستند که برنامه میز خدمت با حضور مسئولان مربوط این فرصت را در اختیار مردم برای رفع مشکلات قرار می دهد.

 


وی بیان کرد: ازجمله کارهایی که سازمان بسیج کارمندان کردستان در راستای تحقق افزایش اعتماد بین مردم مسئولان انجام می‌دهد اردوهای جهادی برای مدیران در مناطق محروم و حاشیه شهر است که به‌واسطه این اردوها مسئولان با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند و آن‌ها را برای پیگیری دقیق مشکلات به ادارات مربوطه ارجاع می‌دهند.

 


بنده مرادی یادآور شد: در برنامه میز خدمت مسئولانی از آبفای شهری و روستایی، شهرداری، شرکت گاز، شرکت برق، کمیته امداد، اداره کل ورزش و جوانان و مخابرات امروز آماده پیگیری درخواست ها و مشکلات مردم به منظور رفع موانع و ارائه خدمت رسانی هستند.

 


وی افزود: در دوره ی گذشته در سراسر استان کردستان بیش از 75 میز خدمت در مناطق محروم برگزار شد که به رفع مشکلات و موانع به مردم کمک کردند.
وی یادآور شد: این اقدام باعث رضایت مردم و همچنین حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

 


مسئول بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است ، اظهار داشت:بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

 


 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم