Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:31:45 GMT

«جایگاه واکاوی در نقد موسیقی» بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۷۹۸۵

«جایگاه واکاوی در نقد موسیقی» بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جلسه از سلسله نشست‌های «نقدِ نقد موسیقی» ساعت ۱۵ روز جمعه دوم آذرماه با موضوع «جایگاه واکاوی در نقد موسیقی ایران» در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. در این نشست محمدرضا فیاض، حمیدرضا عاطفی و آروین صداقت کیش به‌عنوان سخنران حضور دارند.

محمدرضا فیاض درباره موضوع این نشت گفت: اثر هنری، در هر ترازی که باشد، حاوی انبوه بی پایانی از کدها و ارجاعات درونی و بیرونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس می‌توان حتی به طبقه‌بندی کدها و ارجاعات دست زد. نقد از هنگامی از سطح اظهارنظر فراتر می‌رود که کاوش در قلمرو این کدها و ارجاعات را هدف قرار دهد. اگرچه نباید از نظر دور داشت که خود اظهارنظرها و نقدها هم همیشه می‌توانند و باید در سطوح مختلف مورد واکاوی قرار گیرند. به این ترتیب ضرورت وجودی نقد مرتبط می‌شود با آنچه قوام همبود انسانی را فراهم می‌کند.

آروین صداقت‌کیش هم درباره نیاز نقد موسیقی ما به واکاوی‌ به معنای کاوش دوباره و چندباره در آثار، صحبت خواهد کرد. ضمن اینکه در پایان سخنرانی ها نیز جلسه پرسش و پاسخ با حاضران در برنامه برپا می‌شود.

کد خبر 4464945 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران موسیقی ایرانی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • واکاوی استعفای رئیس اطلاعات ارتش اسرائیل پس از عملیات وعده صادق + فیلم