Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@19:05:38 GMT

مارکوپولوی کُردستان…

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۸۱۶۶

مارکوپولوی کُردستان…

احسان حسینی، فعال حوزه گردشگری و بازرگانی سنندجی توانسته با نوآوری و نبوغش کُردستان و ایران را به بسیاری از هموطنان و گردشگران خارجی معرفی کند. مارکوپولوی کُردستان… ---

این جوان کُرد اگر چه در زمینه های فناوری اطلاعات، بازرگانی، گردشگری،  بازاریابی و بازارسنجی، دیجیتال مارکتینگ و انیمیشن مارکتینگ تبحر و تجربه دارد امّا همه او را به نام «احسان تورلیدر»می شناسند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این روزها که خبرهای ناخوش اقتصادی به گوش می رسد ، احسان تورلیدر ناامید نشده و با پشتکار و انگیزه فراوان توانسته موفقیت های فراوانی را بدست آورد.

وی در مورد رشته دانشگاهی اش و اینکه چه طور به کار در حوزه گردشگری روی آورده است گفت: من کارشناسی فناوری اطلاعات و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک را دارم، امّا با وجود علاقه به رشته دانشگاهیم و علاقه فراوان به سفر ، فوراً دوره های مربوطه را گذرانده و فعالیت حرفه ای گردشگری خود را شروع کردم.

حسینیدر مورد برند احسان تورلیدر هم گفت : بعد از سفرهای فراوانی که به داخل و خارج کشور داشتم ، به فکر ثبت برند افتادم که احسان تورلیدر، اولین برند ثبت شده در حوزه های بازرگانی، گردشگری و بازاریابی کشور شد و از آن زمان تاکنون موفق به ثبت برندهای دیگری برای معرفی عسل و رستوران های کردستان  شدیم. طرحی که اکنون ما در حال توسعه ‌و گسترش آن هستیم تولید انیمیشن با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و صنایع دستی تمامی استان های ایران در ۳۲۰ قسمت خواهد بود که به 3 زبان دوبله می شود و در اختیار شبکه های اجتماعی و رسمی قرار خواهد گرفت و هم اکنون اولین قسمت آن درباره کُردستان و در 4 دقیقه تولید و پخش شده است.

وی در مورد نقش استارت آپ ها در توسعه گردشگری و تولید ثروت اضافه کرد: هم اکنون در کشور شاهد رشد استارت آپ ها هستیم و در این راستا به  معرفی جاذبه های گردشگری 31  استان کشورمان در قالب انیمیشن پرداختم و خوشبختانه این کار امسال به عنوان استارت آپ برتر غرب کشور معرفی شد و در این راستا با هزینه شخصی به معرفی جاذبه های گردشگری سنندج پرداختیم، اگرچه برخی مسئولان استان های دیگر بسیار راغب بودند که این کار در استان های آنها و با کمک مالی خودشان شروع شود امّا این کار را از استان کُردستان آغاز کردم و امیدواریم مسئولان گردشگری کُردستان در این زمینه ما را یاری کنند. / خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد