Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برای راه اندازی مرکز «ای او سی» (کنترل و هماهنگی عملیات) جمعیت هلال احمر استان سمنان بیش از 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
این مرکز بل 480 مترمربع زیربنا در 2 طبقه شامل مکان های مرکز کنترل ای او سی، استراحت، مدیریت، سالن کنفرانس و فضاهای جانبی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 پایگاه امداد جاده ای هلال احمر از غرب تا شرق استان برای امداد رسانی به حادثه دیدگان فعال است.
علی اصغر پیوندی در مراسم افتتاح ساختمان این مرکزبا ارزیابی مطلوب از خدمات امدادی هلال احمراستان سمنان و همکاریهای مناسب با دانشگاه علوم پزشکی گفت: با توجه به زیرساختهای موجود و در راستای ارتقا سلامت جامعه ، مرکز دیالیز هلال احمر استان سمنان در دهه فجر امسال راه اندازی می شود.
رییس جمعیت هلال احمر کشور برای اهدا 12 دستگاه دیالیز به مرکز استان قول مساعد داد. 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور افتتاح چند طرح و شرکت در جشن اختتامیه المپیاد ورزشی و حضور در نشست شورای معاونان و هیات مدیره  ، سه شنبه و چهارشنبه به استان سمنان سفر کرده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان هلال احمر عملیات پیوندی پایگاه امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر آمده است: احترام و ارج نهادن به تلاش‌های وصف‌ناپذیر معلمان، آموزگاران، مدرسان و استادان دانشگاه، تکریم انسان‌های فرهیخته ای است که چون شمعِ سوزان، نور دانایی را به افکار و اذهان جامعه می‌تابانند و در باغ پرمیوه تعلیم و تربیت، سایه‌ای بر سر شکوفه‌های معطر دانش آموزی و دانشجویی هستند.

معلمان بی‌شک اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند که برای اعتلای علم و ارتقای فرهنگ و پیشرفت جامعه، ساعت‌های مقدس آموزشِ حکمت و معرفت و پرورشِ فکر و اندیشه را چون عبادت می‌گذرانند و در پیشگاه پروردگار متعال از سربلندترین بندگان هستند.

آموختن از معلمان و استادان فرهیخته، افتخاری یکتا در گذرگاه سخت اما خاطره‌انگیز تحصیل علم است که در زندگی تجربه می‌کنیم و امروز بر ما واجب است با یاد داشتن دوران خوش تحصیل و شاگردی کردن در مکتب انسان‌سازِ معلمان و استادان خود، قدردانی از دریای زحمت و تلاش همه این عزیزان را با قطره‌ای قدرشناسی و تبریک روز معلم به جای آوریم.

به علاوه روز معلم را باید به مدرسان فاضل در موسسه علمی‌کاربردی هلال ایران و مربیان جمعیت هلال احمر نیز تبریک بگویم که ستون‌های آموزش در این جمعیت امدادی و داوطلبانه هستند.

کد خبر 6093774

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • معلمان اُسوه فداکاری در جبهه علم هستند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم