Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی دکتر فریدون عزیزی را به عنوان رئیس اندیشکده مطالعات راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر ولایتی آمده است:

جناب آقای دکتر فریدون عزیزی

با اهدای سلام و تحیات

با عنایت به سوابق ارزشمند، تعهد، تخصص و شایستگی در عرصه های علمی، آموزشی و پژوهشی، جنابعالی را به عنوان «رئیس اندیشکده مطالعات راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکا به ذات اقدس الهی و به پشتوانه تجربیات ارزنده پیشین و براساس مصالح عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این امر خطیر موفق و موید باشید.

توفیقات روزافزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی اکبر ولایتی

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فریدون عزیزی استادتمام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است که پیش‌تر ریاست این دانشگاه را نیز برعهده داشت. وی هم‌اکنون عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی (عضو منتخب شورای عالی انقلاب فرهنگی) و معاون علمی فرهنگستان علوم پزشکی است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از تلاش‌های شبانه روزی کادر آموزشی از جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با توجه به بعد مسافت واحد تهران شرق نسبت به شهر تهران و سختی آمد و شد دانشجویان، در شرایطی که بسیاری از واحدها دچار افت ثبت‌نام بودند، ثبت نام در واحد تهران شرق افزایش چشمگیری داشت.

موسوی اصل ادامه داد: دریک برنامه‌ریزی جامع و چند جانبه بهمراه ارتباط گیری با حوزه آموزش و پرورش طی چندین ماه این کار صورت گرفت.

وی افزود: میزان انصراف دانشجویی نیز بصورت چشم گیری کاهش یافته است که این همه با تلاشهای وافر همکاران عزیز خصوصاً شخص معاون محترم آموزشی دانشگاه دکتر هاشم زهی اتفاق افتاده است.

رئیس واحد گفت: بنده این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خصوصاً اهالی واحد تهران شرق تبریک عرض میکنم.

موسوی اصل، رئیس واحد تهران شرق همچنین از امضای تفاهم‌نامه همکاری یک مجموعه معدنی و دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت واحد تهران شرق با حضور مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و محمدرضا بهرامن رئیس این مجموعه معدنی خبر داد.

رئیس واحد تهران شرق گفت: همکاری در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز ماشین آلات معدنی، برگزاری دوره‌های آموزشی، تأمین نیروی کار مورد نیاز معادن کشور در قالب طرح پویش اشتغال، تصویب رشته‌های مورد نیاز معادن از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

وی تأکید کرد: محوریت و مسئولیت پیگیری و اجرای تمامی مفاد تفاهم‌نامه با واحد دانشگاهی تهران شرق می‌باشد.

موسوی اصل خاطرنشان کرد: کارگاه صنعتی مهندسی معکوس و ساخت قطعات صنعتی واحد تهران شرق در ارتباط با صنایع مختلف کشور در راستای تولید و درآمدزایی اقدام به ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نموده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • افزایش جذب ۱۰۰۰ دانشجو، بیشتر از سال قبل در واحد تهران شرق
  • انتشارکتاب حاکمیت اسلامی در عصر غیبت با ترجمه عضو هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری شهرستان سبزوار