Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@14:22:16 GMT

استاندار اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۸۵۰۱

استاندار اصفهان منصوب شد

محسن مهر علیزاده رفت و عباس رضایی بعنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در نشست امروز هیات دولت، عباس رضایی به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب شد.

عباس رضایی استاندار جدید اصفهان، دکتری ایمنی شناسی از انگلستان از سال ۷۶ تا ۸۴ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بود و پیس از انتخاب برای مدیریت استان اصفهان مدیریت گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مهرعلیزاده استاندار قبلی استان اصفهان ۲۶ آبان با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان از سمت خود کناره‌گیری کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان اصفهان اصفهان دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قانون 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حکم انتصاب یاسمن حیدری به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

استاندار بوشهر همچنین در حکم انتصاب لک به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس تاکید کرد: با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیأت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، اسماً لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

کد خبر 6083870

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • جایگاه منطقه‌ای ایران در انتشارات علمی ایمنی‌شناسی و میکروب‌شناسی
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد