Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:20:45 GMT

آسنسیو: امیدوارم سولاری در رئال موفقیت کسب کند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۸۶۸۷

آسنسیو: امیدوارم سولاری در رئال موفقیت کسب کند

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که روزهای خوبی با سانتیاگو سولاری پیش روی باشگاه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اخراج لوپتگی ، سانتیاگو سولاری جانشین او شد و توانست نتایج خوبی در 4 بازی ابتدایی اش کسب کند. او این امید را در بین هواداران رئال به وجود آورده که زیدان جدیدی ظهور خواهد کرد و نتایج درخشانی کسب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آسنسیو نیز ابراز امیدواری کرد که اوضاع برای سولاری خوب پیش برود.

 

این سومین فصل حضور تو در رئال مادرید است. آیا فکر می‌کنی وجهه ای به دست آورده باشی که مربی بیشتر تو را بازی بدهد؟

 

ما حالا یک مربی جدید داریم و من در دو بازی اول حضور داشتم. در بازی بعدی، نبودم و در بازی چهارم هم حضور داشتم. بازی های بیشتری پیش روی ماست وباید ببینیم سولاری راجع به من چه فکر می‌کند ولی من از همکاری با او خوشحالم. نتایج ما بهبود یافته و این مهم ترین چیز است. تیم نیاز داشت که به روند پیروزی بازگردد.

 

 

 

 

آسنسیو این فصل را چگونه می‌بینی؟

 

هنوز خیلی زود ست که قضاوتی انجام داد، مسیری طولانی پیش روی ماست، بازی های زیادی باقی مانده است. لحظات خیلی خوبی داشته ام وگاهی هم اوضاع خیلی خوب نبوده است ولی این فصل یعنی همین. فصلی طولانی خواهد بود و همیشه لحظات خوب و بد زیادی وجود دارند. من مطمئنم که روزهای خوب من هم پیش رو خواهد بود.

 

هم هواداران و هم باشگاه انتظار بالایی از تو دارند. آیا این باعث نمی‌شود فشار بیشتری حس کنی؟

 

بستگی به انتظارات دارد. باید ببینیم چه خواهد شد. من نمی‌توانم هر بازی سه گل بزنم، این مشخص است. انتظاراتی وجود دارد و من هم انگیزه بالایی دارم که به بازیکنی مهم در رئال تبدیل شوم. می‌خواهم به موفقیت در رئال مادرید ادامه دهم."

مارکو آسنسیو رئال مادرید سانتیاگو سولاری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارکو آسنسیو رئال مادرید سانتیاگو سولاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد. 

شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند. 

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی روی دو صحنه مشکوک بود که در یکی از آنها معتقد بودند توپ از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده و دیگری صحنه‌ای بود که برخورد کوبارسی با واسکز باعث شد داور در سوتش بدمد و یک ضربه پنالتی به سود رئال اعلام کند که در نهایت منجر به گل اول و مساوی این تیم شد. 

اما بسیاری از هواداران بارسا با اشاره به اتفاقاتی که پیش از این رخ داده بود، مدعی شده‌اند که این اولین باری نیست که چنین اتفاقاتی در این فصل رخ می‌دهد و بسیاری از تیم‌ها مانند لایپزیش در لیگ قهرمانان و اتلتیکو مادرید، والنسیا و آلمریا هم در طول این فصل در دیدار برابر رئال از عملکرد داوری ضربه خورده و به آن معترض بوده‌اند. 
 

هرچند در بسیاری از موارد، کمک داور ویدیویی و کارشناسان داوری هم تصمیمات گرفته شده را تایید کردند اما جنجال و حواشی ایجاد شده در جریان بازی در این فصل بارها به سمتی رفته که این تصور را به وجود آورده که داوران در بعضی از صحنه‌ها به سود رئال مادرید سوت زده‌اند.

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)
  • فان باستن محو بلینگام: او خارق العاده است
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • گل های بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا با گزارش عربی (لالیگا 2023/24)