Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:44:27 GMT

کاپیتان های سرخ و آبی در میان مسن ترین های لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۸۸۸۵

کاپیتان های سرخ و آبی در میان مسن ترین های لیگ برتر

مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان و بازیکن این فصل تیم پارس جنوبی با 39 سال و 4 ماه مسن ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر ایران است.

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در هفته های پایانی نیم فصل اول هیجان و حساسیت بیشتری پیدا کرده است و مسابقات بعد از تعطیلی به خاطر روزهای فیفا حالا با انجام 8 بازی طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که امسال رقابت های لیگ برتر هم از نظر حضور بازیکنان جوان و حضور بازیکنان باتجربه و مسن نسبت به سال های قبل شرایط متفاوت تری دارد.


مسن ترین و جوان ترین بازیکنان


محسن بنگر مدافع تیم پارس جنوبی و حسین نخودکار وینگر جوان سایپا مسن ترین و جوان ترین بازیکنان لیگ برتر تا این زمان هستند. بنگر متولد 15 تیر 1358 است و اکنون 39 سال و 4 ماه و 15 روز سن دارد و نخودکار نیز متولد 5 اسفند 1380 و اکنون 16 سال و 8 ماه و 25 روز سن دارد.


نخودکار وقتی امسال در لیگ برتر و در هفته اول رقابت های برابر سپیدرود به میدان رفت شانزده سال و 5 ماه و دوروز سن داشت و لقب جوانترین بازیکن این فصل را تصاحب کرد. محسن بنگر نیز آخرین بار در بازی با تیم پیکان نود دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت.


آنچه جالب است اینکه محسن بنگر مسن ترین بازیکن لیگ و حسین نخودکار جوانترین بازیکن لیگ 22 سال و 7 ماه و 22 روز اختلاف سنی دارند.


اسامی مهم در لیست پیرترین ها


1-محسن بنگر(پارس جنوبی- 39 سال و 4 ماه و 3 روز)، 2-احمدی( پارس جنوبی-38 سال و 3ماه و 10 روز) ، 3-محمدرضا مهدوی(سپیدرود-37 سال و 9 ماه و 14 روز)، 4-سیدمهدی رحمتی( استقلال- 37 سال و 9 ماه و 3 روز)، 5-علیرضانورمحمدی(سپیدرود-37 سال و 4 ماه و هفت روز)، 6-سیدجلال حسینی(36 سال و 8 ماه و 24 روز)


جوان ترین های لیگ برتر


1-حسین نخودکار(سایپا-16 سال و 5 ماه و 2 روز)، 2-احمدرضا جلالی(فولاد-16 سال و 11 ماه و 27 روز)، 3-الهیار صیادمنش(استقلال-17 سال و 28 روز)، 4-یونس دلفی( استقلال اهواز-17 سال و 10 ماه و 28 روز)، 5-وحید نامداری(استقلال خوزستان-17 سال و 11 ماه و 29 روز)

محسن بنگر سایپا پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن بنگر سایپا پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)

به گزارش ورزش سه، تمرینات استقلال در تعطیلات لیگ برتر دنبال می‌شود و بازیکنان این تیم به دنبال حفظ آمادگی خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر هستند و اولین بازی خود در سال جدید را 18 فروردین مقابل مس رفسنجان انجام خواهند داد.

تمرین روز گذشته استقلال در سالن وزنه برگزار شد و بازیکنانی که در این فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرده بودند با انگیزه خاصی به تمرین پرداختند تا شانس حضور در ترکیب این تیم را داشته باشند و فرصت‌های بیشتری نصیب آنها شود.

امیرعلی صادقی وینگر جدید استقلال یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت حضور در زمین را پیدا نکرده و در کنار محمدرضا خالدآبادی بدون حتی یک دقیقه بازی فصل را ادامه داده است، آرمان رمضانی و زبیر نیک‌نفس به عنوان بازیکن جانشین در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و محمدحسین مرادمند هم با توجه به مصدومیتی که داشته در مسابقات اخیر مورد استفاده قرار نگرفته است.

میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که با توجه به درخشش صالح حردانی نیمکت نشین شده است و از شرایط مسابقه دور شده، این در حالی است که او در نیم فصل نخست یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود.

هفته های پایانی لیگ برتر و رقابت شدیدی که بین باشگاه ها وجود دارد باعث می‌شود تا تیم ها روی تک تک بازیکنان حساب ویژه ای باز کنند و هم سطح بودند بازیکنان یک تیم می‌تواند فرمولی برای موفقیت باشد.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان خاص دو استقلالی در راه است
  • کدام بازیکن بیشترین تعداد گل را در یک بازی لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌است؟ (زیرنویس فارسی)
  • تیم ملی ایران در صدر استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی
  • بودجه 500 میلیون پوندی منچسترسیتی در قوانین جدید لیگ برتر انگلیس
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • ذخیره لیگ برتری، محور اصلی تیم ملی
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • پس از 19 سال؛ یک بازیکن از آرسنال کاپیتان تیم ملی انگلیس شد