Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با توصیه هایی به استاندار جدید استفاده از جوانان هم در مدیریت های میانی و هم جاهای مختلف که معدل انگیزه و تلاش را در مدیریت بالا ببرد؛ مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، عصر امروز(۳۰ آبان)در مراسم معارفه استاندار کرمان ضمن قدردانی از استاندار سابق گفت:  رزم حسینی با مدیریت قوی و نگاه جهادی، استان پهناور کرمان را مدیریت کرد و در کنار محاسن متعدد او به سه ویژگی اشاره می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی افزود: اول مجاهد بودن و فداکار بودن؛ در روزهای سخت که مردان خدا در همان روزها شناخته می شوند جناب رزم حسینی در خط مقدم دفاع از کشور حضور یافت و فداکاری کرد و روزی هم در جنگ اقتصادی به صورت جدی در خط مقدم دیگری چندین سال مدیریتی ارزشمند به تصویر کشاند.




امام جمعه کرمان ادامه داد: نگاه متعادل این چهره ارزشمند که با نگاهی مومنانه، خدا را ناظر بر عملکرد خود دید و آنچه مشی دیانت بود در دستور کار قرار داد؛ ویژگی دیگر او است ضمن اینکه نگاه بلند او که به همین دلیل (بنیان مثلث توسعه را گذاشت) امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر قرار گیرد‌.


وی با اشاره به اینکه مسئولیت به عهده جناب فدایی گذاشته شده که عقبه علمی و فن و دانش متناسب با ماموریتی که نظام و دولت به عهده او گذاشته، دارد؛ تصریح کرد: اینها قابلیت وی را دو چندان می کند‌؛ وی کرمان و حوزه ماموریتی استانداری را خوب می شناسد و این در ماموریت استانداری بسیار ارزشمند است؛ وزارت کشور را هم خوب می شناسد، امیدوارم در دوره مدیریت او شاهد پیشرفت استان باشیم.



نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه وجود موانع متعدد طبیعی است؛ گفت: اولین مانع بر سر راه استاندار جدید یکسری درخواست های غیرمنطقی از گروه ها و گرایش های مختلف است که باعث کند شدن کار می شود؛ نگاهی در عرف به استاندار و استانداری است اما اختیاراتی که به استاندار داده می شود متناسب با این نگاه نیست؛ امیدواریم دولت تصمیم لازم را بگیرد تا استاندار با همان نگاهی که توده های مردم به او دارند تصمیم های جدی تر بگیرد.


وی مانع دیگر را محدودیت منابع دولتی که در اختیار استاندار است دانست و با اشاره به اینکه این بخشی از موانعی است که می تواند حرکت را کند کند؛ اظهار داشت: استان را با نگاه فیلسوفانه باید مدیریت کرد که هر که لایق تر، شایسته تر و قوی تر با برنامه تر بود مورد قبول واقع خواهد شد.



امام جمعه کرمان تاکید کرد: در کنار ظرفیت های کشوری، توجه به بخش خصوصی که می تواند خیلی از مشکلات را حل کند و استفاده از جوانان هم در مدیریت های میانی و هم جاهای مختلف که معدل انگیزه و تلاش را در مدیریت بالا ببرد؛ مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزانی هفته وحدت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بازدید مساجد خراسان جنوبي بیرجند جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حسن روحانی مراسم معارفه کرمان استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر امکان صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت در نوار غزه توسط دیوان بین‌المللی کیفری، نخست‌وزیر و رئیس این رژیم امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی آشفته تلاش کردند تا مانع صدور چنین حکمی شوند.

بنیامین نتانیاهو در این باره گفت: تصمیم دادگاه لاهه یا هر تصمیم دیگری ما را از دستیابی به اهداف جنگ باز نمی‌دارد.

نتانیاهو مدعی شد: دیوان بین‌المللی کیفری با ما می‌جنگد و یک سیستم جهانی وجود دارد که روی یهودستیزی کار می‌کند.

نگرانی صهیونیست‌ها از حکم احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر را نیز به اظهار نظر در این باره واداشت.

وی در این باره گفت: من به شدت با هرگونه تلاش برای سوءاستفاده از نهادهای حقوقی بین‌المللی از جمله دیوان بین‌المللی کیفری، به‌منظور محروم کردن اسرائیل از حقوق اساسی‌اش مخالفم.

هرتزوک همچنین مدعی شد: ما یک سیستم قضایی مستقل و قوی داریم که می‌داند چگونه در صورت نیاز تحقیقات انجام دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم
  • تلاش دولت برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند