Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل جهادکشاورزی: در طی چند روز گذشته قیمت مرغ منجمد به دلیل مصوبه وزارت جهاد کشاورزی به صورت سراسری و به منظور ذخیره سازی برای آینده با منع فروش مواجه شد که این امر سبب افزایش قیمت این محصول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛  برنامه ریزی در امور مختلف سبب برقرار نظم و به پایان رساندن کارها می شود در همین رابطه باید هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای کنترل و تنظیم  وضعیت بازار وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 شرایط بازار باید به گونه ای باشد که که کالاهای اساسی مردم توسط مسئولان در موعد مقرر و دسترسی آسان تامین شود، این امر توسط ستاد تنظیم بازار، جهاد کشاورزی و دیگر ارگانها یا شرکت ها متناسب با نوع وظیفه خود انجام پذیر است.

 

 

در روزهای گذشته مرغ به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد غذایی مردم با افزایش قیمت مواجه شد، در این رابطه استاندار کهگیلولیه و بویر احمد در تاریخ 28 آبان عامل افزایش قیمت مرغ را شرکت پشتیبانی امور دام معرفی می کند و بیان کرد که عدم عرضه مرغ منجمد به بازار با وجود پر بودن انبار این شرکت دلیل افزایش قیمت مرغ است.

 

 

الیاس تاج الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص این موضوع در گفت وگو با چهارفصلبیان کرد: در طی چند روز گذشته قیمت مرغ منجمد به دلیل مصوبه وزارت جهاد کشاورزی به صورت سراسری به دلیل ذخیره سازی برای آینده با منع فروش مواجه بود که این امر سبب افزایش قیمت این محصول شد.

 

 

تاج الدینی بیان کرد: پیگیری هایی را با امور پشتیبانی دام برای بررسی موضوع صورت گرفت و با مکاتباتی که از طریق وزارت جهادکشاوری برای عرضه مرغ در استان کهگیلویه و بویر احمد صورت گرفت، بیان شد باید این استان  نسبت به سایر استان ها باتوجه به محرومیت و نیاز مردم استثناهایی قائل شوند که در شرایط فعلی منتظر نتیجه هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی به بخش‌های مختلف در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک‌روز، عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در بازدید از مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل در شهرستان چرام، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ابتدای سال ۱۴۰۳ در برخی از نقاط استان از جمله «طسوج» بارندگی بیش از ۲۰۰ میلی‌متر داشتیم به همین دلیل در بناهای روستایی و عشایری، مزارع، باغات و سراب‌بندی‌ها خسارتی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه از همه مناطقی که در سطح شهرستان دچار خسارت و آسیب شده بود بازدید داشتیم، افزود: با دستور استاندار و اراده و عزم جدی تدارکاتی دیده شده که با کمک دستگاه‌های اجرایی و همچنین پیمانکاران بخش خصوصی سراب‌بندی، بازگشایی و بهسازی جاده‌ها انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه لازم است تمهیدات مناسبی اندیشیده شود که با بارندگی‌های این‌چنینی دچار خسارت زیاد نشویم، گفت: از حوزه عشایر منطقه «طسوج» بازدید داشتیم که تقریباً سه پل به‌صورت کامل به دلیل بارندگی‌های اخیر تخریب‌شده بود.

وی تصریح کرد: با بررسی انجام‌گرفته این پل‌ها حتی به امور عشایر تحویل موقت هم نشده بود و تذکرات لازم در خصوص عدم رعایت استاندارد به پیمانکار داده بودند و مقرر شد که بحث بهسازی کامل انجام شود، این پل‌ها به‌صورت کامل تخریب و مجدد احداث شوند.

نیک‌روز بابیان اینکه در برآوردهای اولیه که برای بحث خسارت‌های بارش‌های فروردین ۱۴۰۳ داشتیم نزدیک به یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد شده‌است، خاطرنشان کرد: بیشترین خسارت در بخش کشاورزی به‌خصوص در بحث باغات، مزارع، سراب بندی و شیلات بوده که همه موارد به‌صورت مستند آماده و به مرکز ارسال‌شده‌است و در حال پیگیری برای نتیجه هستیم.

کد خبر 744932

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: احساس ناامنی موجب گرانی در اسرائیل شده است
  • تنش منطقه‌ای، عامل تحریک نرخ ارز در بازار غیر رسمی
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بارندگی به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند
  • اونس جهانی عامل اصلی نوسان بازار طلا و سکه در داخل
  • گرانی در بازار خودرو ادامه دارد؛ پژو پارس به ۹۰۵ میلیون تومان رسید | جدول قیمت روز خودروهای داخلی و مونتاژی را ببینید
  • ترس رژیم صهیونیستی عامل افزایش قیمت در بازار طلای جهانی
  • ◄ گرانی بلیت هواپیما و کاهش 30 درصدی عرضه بلیت
  • مشتریان نفت منتظر گرانی باشند؛ تنش در تنگه هرمز تاثیر آنی دارد