Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اظهار نظری اعلام کرد که نمی تواند فرد دیگری را به غیر از خودش به عنوان 'شخصیت سال مجله تایم' متصور شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تارنمای روزنامه واشنگتن پست با اعلام این خبر افزود: روز سه شنبه یک خبرنگار از ترامپ در مورد شخصیت سال مجله تایم پرسید که هر ساله در ماه دسامبر (آذر) توسط این مجله اعلام می شود؛ تنها پاسخ برای اینکه چه فردی باید این عنوان را کسب کند، چیزی جز 'ترامپ' نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه در سال 2016 میلادی به این عنوان دست یافت، گفت: نمی دانم این بستگی به مجله تایم دارد. من نمی توانم به غیر از ترامپ کسی را متصور شوم، شما می توانید کسی را به غیر از ترامپ متصور شوید؟
واشنگتن پست ادامه داد: سال گذشته ترامپ گفته بود به وی ابلاغ شده که به عنوان شخصیت سال انتخاب می شود اما سپس کنار گذاشته شد.
در سال 2016 پس از کسب عنوان ریاست جمهوری وی به عنوان شخصیت سال تایم انتخاب شد. در آن زمان به خبرنگاران گفت که این اتفاق 'مفهوم بسیاری' دارد و او این عنوان را 'افتخار بسیار، بسیار بزرگی' می داند.
اما وی به گزینش های این مجله انتقاد هم داشته است؛ در سال 2011 زمانی که 'معترض' (تصویری از پیتر هاپک مربوط به اعتراضات سال 2011 در کشورهای عربی) انتخاب شد و سال 2012 زمانی که جان رابرتس قاضی ارشد آمریکا تصویرش بر روی مجله تایم چاپ شد.
واشنگتن پست نوشت: یک تصویر جعلی از مجله تایم با تصویر چاپ شده ترامپ بر روی جلد اول آن بر روی دیوار یکی از باشگاه های گلف او در سال 2017 چسبانده شد.
یکی از خبرنگاران واشنگتن پست گزارش کرد: این جلد (به تاریخ 1 مارس 2009) شبیه به یک لحظه تاثیرگذار از حرفه ترامپ پیش از ریاست جمهوری است. اما این درست نبود. جلد مجله تایم جعلی بود.
وی اشاره کرد که در سال 2009 اصلا تصویر ترامپ بر روی جلد مجله تایم چاپ نشده بود.
اروپام**3234**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شخصيت سال 2018 دونالد ترامپ مجله تايم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!

یک مطالعه جدید پیش‌بینی کرده که نسل بشر تا ۲۵۰ میلیون سال دیگر منقرض خواهد شد، اما دانشمندان می‌گویند اگر همین حالا دست از سوزاندن سوخت‌های فسیلی برنداریم، این اتفاق زودتر رخ می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایتنا، روزنامه انگلیسی دیلی میل به نقل از محققان دانشگاه بریستول نوشت شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای نشان می‌دهد سیاره ما با انقراض دسته‌جمعی روبرو خواهد شد که همه پستانداران از جمله انسان‌ها را نابود می‌کند.

محققان می‌گویند هر شکل حیاتی که در آن زمان (پس از ۲۵۰ میلیون سال) بر روی زمین زنده بماند، باید با دماهای بین ۱۰۴ تا ۱۵۸ درجه فارنهایت (۴۰ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد) کنار بیاید که این امر بعید به نظر می‌رسد.

اما محاسبات آنها گازهای گلخانه‌ای ناشی از سوزاندن سوخت‌های فسیلی و سایر منابع انسان‌ساخت را در نظر نمی‌گیرد، بنابراین زمان نابودی بشر احتمالا نزدیک‌تر است.

این اولین انقراض دسته‌جمعی از زمان انقراض دایناسورها در حدود ۶۶ میلیون سال پیش خواهد بود.

دکتر الکساندر فارنسورث، محقق ارشد در دانشکده علوم جغرافیایی دانشگاه بریستول، این مطالعه جدید را رهبری کرده است.

فارنسورث گفت: پیش‌بینی‌ها برای آینده دور بسیار تیره و تار به نظر می‌رسد. سطوح دی‌اکسیدکربن می‌تواند دو برابر سطوح فعلی باشد. انسان‌ها به همراه گونه‌های دیگر به دلیل ناتوانی در دفع این گرما از طریق عرق کردن و خنک کردن بدنشان، خواهند مرد.

طبق گفته محققان، در عرض ۲۵۰ میلیون سال، تمام قاره‌های زمین برای تشکیل یک قاره غول‌پیکر حرکت خواهند کرد.

همزمان، اقیانوس آرام بیشتر سطح زمین را پوشش خواهد داد.

محققان می‌گویند فرآیندهای زمین‌ساختی در پوسته زمین منجر به فوران‌های آتشفشانی بیشتری خواهد شد که انتشار عظیم دی‌اکسیدکربن به جو را به دنبال خواهد داشت و به گرمایش بیشتر سیاره می‌انجامد.

پروفسور بنجامین میلز از دانشگاه لیدز، نویسنده مشترک این مطالعه، گفت: البته این بر این فرض استوار است که انسان‌ها از سوزاندن سوخت‌های فسیلی دست می‌کشند، وگرنه ما این ارقام را در زمانی خیلی نزدیک‌تر خواهیم دید.

نتایج نشان می‌دهد که تنها ۸ تا ۱۶ درصد از مناطق خشکی برای زندگی پستانداران مناسب خواهد بود، اما احتمالا همه گونه‌های این جانوران منقرض خواهند شد.

فارنسورث گفت: ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم انسان‌ها چه مدت دوام می‌آورند، اما اگر فرض کنیم که برای مدت طولانی ادامه می‌دهیم، چنین جهان آینده‌ای برای ما ناخوشایند خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • ترامپ اعضای ناتو را تهدید کرد
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد