Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان و دبیر اجرایی همایش گفت: هفتم آذرماه همایش ملی «نظام فکری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در گستره فرهنگ» به عنوان یک رویداد بسیار مهم فرهنگی و علمی در دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری جهاددانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،  دکتر رضا کامیاب مقدس در پیش نشست همایش ملی «نظام فکری آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در گستره فرهنگ» با حضور رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان، معاون پژوهشی آموزشی موسسه انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان کرمان و تنی چند از علما و اساتید برجسته استان کرمان اظهار کرد: هفت آذرماه همایش ملی «نظام فکری حضرت آیت الله خامنه ای در گستره فرهنگ» به عنوان یک رویداد بسیار مهم فرهنگی و علمی در کشور در دانشگاه شهید باهنر کرمان و با همکاری جهاددانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از یک و نیم سال قبل برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش انجام و در این راستا جلسات متعددی با ارگان‌ها و شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار در سطح کشوری و استانی برگزار شد که خوشبختانه شاهد مشارکت بسیار خوب و بی نظیر اساتید، علماء و اهل علم در این زمینه بودیم و در همین راستا نیز هفته آتی و بعد از برنامه افتتاحیه ارائه سخنرانی‌ها در سالن‌های مختلف دانشگاه شهید باهنر کرمان را خواهیم داشت.

کامیاب مقدس تصریح کرد: همایش "نظام فکری آیت الله خامنه ای در گستره فرهنگ" توسط دانشگاه شهید باهنر و با همکاری جهاد دانشگاهی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان برگزار می‌شود که پیش همایش‌هایی نیز در راستای برگزاری همایش در ماه‌های اخیر در جهاددانشگاهی استان برگزار شده است.

دبیر اجرایی همایش نظام فکری حضرت آیت الله خامنه‌ای در گستره فرهنگ به محورهای این همایش اشاره و خاطر نشان کرد: مناسبات فرهنگ با سیاست، اقتصاد، امنیت و فناوری؛ پدیده های نوظهور و فرهنگ؛ وظایف و حدود نظام اسلامی در عرصه فرهنگ؛ عناصر پیشران در حوزه فرهنگ؛ تهاجم فرهنگی؛ بنیادها و مبانی فرهنگ؛ مدیریت فرهنگ و چیستی و قلمرو فرهنگ از جمله محورهای این همایش است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهي دانشگاه شهید باهنر کرمان كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: همایش کرمان آیدکس فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه‌گذاری را معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیدمهدی طبیب زاده امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری با عنوان کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، اظهار کرد: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری، مزایا و امکانات کرمان برای سرمایه گذاری معرفی می‌شود.

وی با اشاره به حضور مقامات کشوری، شرکت‌ها و نهادهای سرمایه گذاری و سرمایه داران در این رویداد، افزود: در این همایش به موضوعات فضای کسب و کار، فرصت‌ها و تهدیدها و مزایای سرمایه گذاری در کرمان در پنل‌های تخصصی پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان تصریح کرد: امیدواریم حاصل این همایش انتخاب طرح‌های توجیهی به ارزش بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد تومان باشد و روند شتابانی برای سرمایه گذاری در کرمان شکل بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست ویژه با فعالان اقتصادی رفسنجان، گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرستان‌های سرمایه‌پذیر و با پتانسیل فراوان است و سابقه دیرینه در مشارکت مردم در سرمایه گذاری دارد، جایگاه ویژه‌ای در همایش در اختیار خواهد داشت.

کد خبر 747056

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند