Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در همایش فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در همه جای دنیا خط مقدم جبهه خود را تقویت می‌کنند، چرا که غفلت از تجهیز و به روز کردن امکانات نرم افزاری و سخت افزاری امنیتی، قطعاً تهدیدات جبران‌ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نیروی انسانی موجود مجموعه ناجا در سیستان و بلوچستان را با توجه به موقعیت استان ناکافی دانست و افزود: در استان سیستان و بلوچستان با دارا بودن ۱۶۵۰ کیلومتر مرز خاکی و آبی نیروی انسانی موجود در بخش امنیتی و انتظامی متناسب با حجم کار و موقعیت ژئوپلتیکی منطقه نیست.

موهبتی ضمن اعلام آمادگی بر پیگیری مسائل و مشکلات این بخش، ادامه داد: ساختار و امکانات موجود در استان وظیفه مطالبه‌گری ما نسبت به مسئولین کشوری را دو چندان می‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وظایف نیروی انتظامی در حوزه فعالیت، گسترده‌ترین حوزه فعالیتی دستگاه‌های کشور است و مستقیماً با مسائل اجتماعی و انسان‌ها در ارتباط است، بنابراین اقتدار لازم برای حفظ امنیت انسان‌ها از ضروریات محسوب می‌شود.

رئیس شورای تامین استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امنیت پایدار و به دنبال آن توسعه سایر شاخص‌های توسعه‌ای استان علاوه بر تلاش نیرو‌های امنیتی و انتظامی در گرو انجام وظایف سایر دستگاه‌های خدماتی، آموزشی و اجرایی استان است.

موهبتی با اشاره به فرموده امام علی (ع) که؛ «مردم ستون‌های دین هستند»، گفت: مقوله امنیت در جمهوری اسلامی متفاوت با سایر کشور‌های دنیا است چرا که پیرو چنین پیشوایانی هستیم و بایستی همه مردم در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند، با مشارکت اجتماعی در راستای حفظ امنیت به وظایف خودشان عمل کنند.

وی از خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه مجموعه متولیان برقراری نظم و امنیت در راستای اقتدار نظام و اهداف جمهوری اسلامی در استان سیستان و بلوچستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند

 رضا شریفی در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین‌المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد، با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، بیان کرد: ریش‌سفیدان و مسئولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم‌گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

وی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعدادهای سیستان و بلوچستان کمک کند.

وی با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد و محروم نیست ادامه داد: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.

شریفی تشریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیش‌کسوتان و ریش‌سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.

وی افزود: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چندبرابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرح‌های بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.

 معاون استاندار گفت: ما به‌اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه‌تمام است، تأکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب‌ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.
 
گفتنی است؛ هم‌زمان با برگزاری آیین پایانی دومین رویداد از محله و مدرسه تا انجمن، تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه زابل و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز