Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صداوسیمای سیستان وبلوچستان گفت: امسال با افتخار به گذشته و امید به آینده و دستاوردهایی که به دست آورده ایم جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه بیشتر برگزار می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمود دولت کردستانی در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که ظهر امروز با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار کرد: در عصر امروز دشمن با توان مضاعف و بهره گیری از تکنولوژی روز و شبکه های ماهواره ای خود قصد دارد تا به این نظام و انقلاب ضربه وارد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از برنامه های ویژه ای که استکبار جهانی برای مردم ایران اسلامی در نظرگرفته است ناامید کردن مردم از این نظام آن هم در آستانه رسیدن به چهل سالگی پیروزی انقلاب است که رسانه ها باید این تحرکات را به خوبی زیر ذره بین خود قرار بدهند چرا که مدیریت جنگ روانی امروز، آفند و پدافند کشور در حال حاضر در دست رسانه ها و اصحاب قلم و اندیشه است.

به گفته دولت کردستانی، 750 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور مشغول فعالیت است تا ضمن خنثی کردن توطئه های دشمن، ارزش ها و فرهنگ ناب این انقلاب را به سراسر دنیا معرفی کنند که اگر رسانه ها همسو و هم صدا شوند به نتایج بهتر و سریع تری خواهیم رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به جشن 40 سالگی انقلاب، برنامه های ویژه ای در صداوسیمای سیستان وبلوچستان تدارک دیده شده که در فواصل مختلف در رسانه ملی پخش خواهد شد و در این بین کمک و همراهی رسانه ها و مردم در شناساندن خدماتی که نظام اسلامی در طول این 4دهه انجام داده است یک ضرورت و اولویت به نظر می رسد.

مدیرکل صداوسیمای سیستان وبلوچستان تاکید کرد: کشور هم اکنون نیازمند رسانه ای پویا و مدیرانی جوان و فعال است که بتوانند این انقلاب را همچون گذشته حفظ کنند که در راستای جلب رضایت عمومی، باید مطالبه گری و پرس گری از مدیران سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

کردستانی به موضوع امنیت پایدار در سیستان وبلوچستان اشاره کرد و افزود: در حالی که کشورهای همسایه در شرایط نامطلوب امنیتی قرار دارند اما مردم کشور و خصوصاً این استان علیرغم داشتن مرزهای خاکی طولانی اما در سلامت و امنیت کامل زیستی مسالمت آمیز دارند که همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی تصریح کرد: صداوسیمای سیستان وبلوچستان در آستانه چهل سالگی انقلاب با برگزاری سلسله جلسات متعدد با اندیشمندان، مدیران، جوانان و فعالان فضای مجازی قصد دارد تا بازتابی واقعی از خدمات نظام اسلامی به مردم را به نمایش بگذارد که این کار در قالب مستند، مسابقه، انیمیشن، اینفوگرافیک و برنامه های متنوع دیگر اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری میزگردهای گفتمان انقلاب، مسابقات رادیویی و تلویزیونی، گفتگو با مدیران سابق و جدید و بحث پیرامون خدمات ارائه شده و... بخش کوچکی از ویژه برنامه های تدارک دیده شده این ایام است که مستند ویژه "چهل سند" با ابتکار و خلاقیت پرسنل صداوسیما مرکز سیستان وبلوچستان در 40 قسمت مستند سی دقیقه ای به بیان گوشه ای ازخدمات و دستاوردهای نظام اسلامی خواهد پرداخت.

کردستانی گریزی به وضعیت سیستان وبلوچستان در دوران پیش از انقلاب زد و ادامه داد: مردم این استان در گذشته از کمترین امکانات برخوردار بودند و در برخی مواقع نیز حتی یک پزشک ایرانی برای مداوای آنها وجود نداشت اما به فضل الهی و به برکت خون شهدا و این انقلاب، امروز در نقطه نقطه این استان شاهد بیمارستان های مجهز و پیشرفته با کادر درمانی مجرب و متخصص هستیم.

وی مردم این استان را انقلابی ترین مردم کشور قلمداد کرد و گفت: هر چه برای این مردم کار شود باز هم کم است و پیشرفت این استان در گرو همکاری و همیاری همگانی است. امروز رسانه ها و اصحاب قلم و اندیشه در خط مقدم جبهه خدمت قرار دارند چرا که اگر ظرفیت ها و استعدادهای سیستان وبلوچستان به خوبی معرفی شود شاهد حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و رشد استان خواهیم بود.

کردستانی هجمه بر علیه اصل نظام و انقلاب اسلامی ایران را خط قرمز دانست و تاکید کرد: این انقلاب برگرفته از بطن مردم و خون شهدایی است که جان خود را داده اند و در این راه با هیچ فرد و گروهی تعارف نداریم و کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را از هر طریقی به مخاطره بیندازند به نقد و چالش می کشانیم.

مدیرکل صداوسیمای استان ترویج گفتمان انقلاب، تقویت حس اعتماد و امنیت، افزایش سطح آگاهی و بصیرت در کنار امیدبخشی و تبیین وجوه انقلاب اسلامی به مردم را از جمله مهم ترین مسائلی دانست که باید جزو اولویت ها قرار بگیرد که در این راه کوتاهی و کم کاری هیچ مدیری قابل پذیرش نیست و همه مدیران باید در عرصه پاسخگویی به مردم حاضر و آماده باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، این زائران از سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی اعزام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم