Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به حادثه مرگبار در زنجان گفت: این حادثه در اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده به عابر پیاده رخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از کشته شدن یک نفر عابرپیاده بر اثر برخورد کامیون کشنده ولوودر لاین شمالی اتوبان زنجان-قزوین خبر داد اظهار کرد: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در اتوبان زنجان- قزوین بلافاصله ماموران پلیس راه در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد، این تصادف بین یک دستگاه کامیون کشنده ولوو بایک نفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض راه بوده رخ داده است که در این حادثه عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ جلوگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: سرعت بالای کامیون و بی توجهی عابر عامل وقوع این حادثه دلخراش شد.

مظفری گفت: بسیاری از تصادفات به دلیل عجله های بی مورد اتفاق می افتد باید رانندگان این موضوع را مد نظر داشته باشند که یک اشتباه و یک لحظه غفلت ممکن است حواث غیر قابل جبران را ایجاد کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در گتوند خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

عارف شرهانی یکشنبه شب بیان کرد: این حادثه در ساعت ۱۳:۴۸ روز یکشنبه در جاده سه راهی گتوند رخ داد که در پی آن یک مرد ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس خوزستان، وی افزود: مصدومان این حادثه که چهار مرد و یک کودک سه ساله بودند توسط سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان کارون گتوند انتقال داده شدند.

در حال حاضر ۱۵۶ دستگاه آمبولانس و ۱۳۰ پایگاه شهری و جاده‌ای زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خوزستان فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس