Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:14:33 GMT

قابل توجه صاحبان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۹۵۵۵

باتوجه به افزایش تقاضا در زمینه اجاره خودرو بدون راننده به دلایلی از جمله افزایش نرخ خودرو و هزینه های جاری آن، طرح خدماتی ویژه مخصوص واجدین شرایط در نظر گرفته شده است.

به گزارش تابناک، بدین وسیله اعلام می گردد کلیه صاحبان مشاغل بالاخص دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی سراسر کشور می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی ناواران از این خدمات مطلع گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله مزایای این طرح دریافت ساین اجاره خودرو و کمیسیون تصویب شده در سامانه می باشد؛  لازم به ذکر است، خدمات این طرح در حال حاضر تنها شامل صاحبان مشاغل و واجدین شرایطی می گردد که پس از مراجعه به سامانه ناواران اقدام به ثبت نام نموده و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایند.

بدین منظور لازم است متقاضیان محترم، پس از ورود به سامانه رسمی ناواران به نشانی اینترنتی www.navaran.com با مراجعه به بخش «همکاری با آژانس ها» اطلاعات مورد نیاز را مطالعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دفاتر خدمات مسافرتی اجاره خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان