Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کیاداود اسفندیاری مجری برنامه حرف حساب که در مورد جرایم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، دچار اشتباه برداشت شده بود، در برنامه امروز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، کیاداود اسفندیاری مجری برنامه حرف حساب که روز شنبه در این برنامه و در پی اجرای حکم اعدام وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، شبهاتی در مورد جرم این دو مفسد اقتصادی وارد کرده بود، امروز در برنامه حرف حساب، اظهار کرد: بعد از روز شنبه، هم بنده تحقیقاتی انجام دادم و هم اطلاع رسانی‌های بسیار گسترده‌ای از سوی قوه قضاییه در خصوص اینکه افکار عمومی توضیحاتی دریافت کنند صورت گرفته تا مردم متوجه شوند که اصل جریان چه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولا اینکه عامل اعدام این افراد ماجرای خرید سکه از بانک مرکزی و پیش خرید سکه نبوده است بلکه نتیجه تحقیقات بنده این است که به استناد قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی مصوب سال ۶۹ محکوم و به دلیل اخلال در نظام پولی و اقتصادی کشور، مجازات شدند.

اسفندیاری تصریح کرد: نکته دوم که در رابطه با آن پاسخ‌های شفافی از سوی قوه قضاییه ارائه شد این است که به استناد همین دو قانون و در دادنامه علیه آن‌ها آورده شده، ذکر گردیده که از آنجاییکه این افراد به اقتصاد و نظام پولی کشور ضربه زده‌اند، هر مال نامشروعی که به دلیل ضربه به اقتصاد کشور به دست آورده باشند، به خزانه و سیستم اقتصادی کشور بازگردانده می‌شود. 

مجری برنامه حرف حساب خاطرنشان کرد: همچنان در رابطه با این موضوع تحقیقات انجام داده و اخباری را مطالعه می‌کنم تا دقیقا جوانب و زوایا را ببینم، یکشنبه شب هم در برنامه پایش توضیحات مفصلی در این زمینه ارائه شد و خوشبختانه فضا طوری است که به صورت فوق العاده به افکار عمومی اطلاع رسانی کافی و گسترده‌ صورت گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحید مظلومین محمد اسماعیل قاسمی قوه قضاییه اعدام وحید مظلومین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها