Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، چهارمین و آخرین کاروان راهیان نور مهاباد در قالب 320 دانش آموز پسر با بدرقه جمعی از مسوولان اجرایی و خانواده های آنان به مناطق عملیاتی و بازدید از یادمان شهدا اعزام شدند.

مسئول اردویی سپاه مهاباد گفت: کاروانهای اعزامی در مدت یک روز از یادمان شهید خلبان حیدری و شهید امینی و محل کار شهید کاوه بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ خانی افزود: تاکنون دو هزار دانش آموز از این شهرستان از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای این شهرستان بازدید کرده اند.

وی ، هدف از بازدید کاروانهای راهیان نور از مناطق عملیاتی را انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسلهای حال و آینده عنوان کرد و گفت: کاروان راهیان نور فرصت خوبی برای آشنایی جوانان و اقشار مختلف جامعه با روحیه شهادت طلبی و دفاع از کیان کشور است.

فرماندار شهرستان مهاباد هم در مراسم اعزام این کاروان گفت: امنیت وآسایش امروز ایران اسلامی مرهون فداکاریهای جوانان کشور در دفاع از انقلاب است.

ایرج شجاعی افزود: در هشت سال دفاع مقدس 13 هزار دانش آموز در دفاع از مرزهای ایران اسلامی شربت شهادت نوشیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد کاروان اعزام راهیان نور مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی