Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی تاج‌مهر، در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی با حضور محققان و پژوهشگران علوم ورزشی و تربیتی از سراسر کشور به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش برای دومین بار متوالی در اردبیل برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری هر چه مطلوب این همایش درنظرگرفته شده که از آن جمله می‌توان به حضور مجدد رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در خلال همایش مذکور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تصریح کرد: این همایش به مدت دو روز در ۸ و ۹ آذرماه سال جاری برگزار گردیده و ارائه مقالات به صورت سخنرانی میسر خواهد شد و محورهای همایش نیز در ده‌ها موضوع مختلف درنظر گرفته شده است.

تاج‌مهر به تشریح محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و یادآور شد: ورزش همگانی و توریسم ورزشی، ورزش همگانی و کارآفرینی، ورزش همگانی و بانوان، ورزش همگانی و سالمندان و ورزش همگانی و اقتصاد از جمله مهمترین محورهای این همایش هستند.

وی از صدور فراخوان ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی در موضوعات علم تمرین، ورزش و عمکلرد بهتر تحصیلی و تحلیل پایان‌نامه‌های پژوهشی خبر داد.

به گفته تاج‌مهر، شرکت در این همایش دارای بیشترین امتیاز بازآموزی و تمدید کارت مربیگری از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی تا سقف ۴۰ امتیاز خواهد بود که در نوع خود کم‌نظیر است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان توضیح داد: یکی از کارگاه‌های آموزشی که جدیدا به فهرست کارگاه‌های آموزشی این همایش اضافه شده، کارگاه آموزشی با موضوع ورزش و عملکرد بهتر تحصیلی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان بوده که روش‌های افزایش حافظه و یادگیری بهتر دروس حفظی با تکیه بر ورزش را مورد بازآموزی قرار می‌دهد.

کد خبر 4465021

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد