Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نباید به‌ دلیل منافع شخصی و گروهی پا را از عدالت فراتر گذاشته و به جای انتقاد مصلحانه دست به تخریب زنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، مهدی شیخ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در نطق میان دستور امروز با اشاره به مشکلات کشور اظهار داشت: دانستن حق مردم است اما شاید وقت آن رسیده به جای نقد خارج از چارچوب‌های اخلاقی که موجب اجماع مرکب بر بطلان همه گروه‌های سیاسی و فساد فراگیر مسئولان می‌شود، حفظ منافع ملی را اولویت خود قرار دهیم و توجه داشته باشیم همان‌گونه که حق مردم دانستن نقاط ضعف است، دانستن نقاط قوت نیز حق آن‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادهای نظام با تمام ایرادات و انتقاداتی بر آن‌ها وارد است بحمدالله در راستای منافع ملی حرکت می‌کنند، تاکید کرد: نباید به‌دلیل منافع شخصی و گروهی پا را از عدالت فراتر گذاشته و به جای انتقاد مصلحانه دست به تخریب زنیم.
نماینده مردم تهران اضافه کرد: همه باید این نکته‌ توجه داشته باشیم که به دور از تخریب یکدیگر هر کدام وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و با انتقاد سازنده در جهت هم‌افزایی بیشتر حرکت کنیم.

** دود تبعات تنش‌های شرکت هفت تپه به چشمان کارگران رفته است
سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس هم در نطق میان دستور امروز با اشاره به مشکلات شرکت کشت و صنعت هفت تپه، اظهار داشت: امروز زندگی و حیات 5 هزار کارگر زحمتکش با دستان پینه بسته و صورت‌های چروک شده در گرمای طاقت فرسای خوزستان به خطر افتاده و باید چاره‌ای اساسی دیده شود تا با رسیدگی عاجل، بدخواهان و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران فرصت بهره‌برداری بیشتر از این شرایط را نداشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: از سال 94 تاکنون تنش های کارگری این شرکت بزرگ و مادر را صدها بار لرزانده و دود تبعات آن را خانواده های کارگران زحمتکش هفت تپه و شهرستان شوش تحمل کرده است.

** اشکالات شورای نگهبان به CFT گویا نیست
علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس نیز در نطق میان دستور امروز با اشاره به لوایح مرتبط با FATF اظهار داشت: این لوایح مربوط به کل نظام است و نباید موجب سردرگمی و تفرقه شود.
وی افزود: درک واقع بینانه از سیاست خارجی به موقعیت کشور ما در سطح جهان منجر به تعامل سازنده و بین الملل خواهد شد و نه حرکت به سوی منزوی کردن ایران.
نماینده مردم شیراز در مجلس به اشکالات شورای نگهبان به CFT اشاره کرد و گفت: این اشکالات گویا نیست، در این روند و فرآیند قانونگذاری پیدایش هیات عالی نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام نیز مرجعی برای قانونگذاری ونظارت تبدیل شده است که جایگاه قانونی آن مشخص نیست و بدعت گذاری است.

** نحوست خاورمیانه ریشه در وجود منحوس آمریکا و اسرائیل در منطقه است
سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار هم در نطق میان دستور امروز به اظهارات مایک پمپئو مبنی بر نحس و نامهربان خواندن منطقه خاورمیانه اشاره و اظهار داشت: این انسان پلشت با درشت گویی و سخنان سخیف، به مجموعه پیروان ادیان الهی و به همه محبان معنویت توهین کرد.
وی با بیان اینکه این انسان کج اندیش به خود و باورهای دینی اهانت کرد، افزود: خاورمیانه نحس نیست بلکه خاورمیانه محفل وحی الهی و محل هبوط جبرئیل امین و ملائکه خدا است.
نماینده مردم قائمشهر ادامه داد: خاورمیانه خاستگاه ادیان الهی و پیامبران، خاستگاه عیسی مسیح(ع)، موسی کلیم الله(ع) و محمد مصطفی(ص) است، بنابراین این سخنان سخیف که ریشه در کج اندیشی دارد از سوی همه پیروان ادیان الهی از جمله از طرف نمایندگان مسیحی، یهودی و زرتشتی در مجلس تقبیح می شود.
ادیانی خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفت: نحوست و نامهربانی ادعایی موجود در خاورمیانه از زبان نحس شما، ریشه در وجود منحوس و خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دارد و به ذات خاورمیانه باز نمی گردد بلکه به واسطه شیطنت شما، پدیده منحوس ظلم و آدمکشی در تاریخ خاورمیانه در سال های اخیر شکل گرفته است.

** امروز کشور نیاز به وحدت میان اقوام، مذاهب و گروه های سیاسی دارد
علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس نیز در نطق میان دستور امروز با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت ملت ایران را نشانه گرفته اند، گفت: آمریکا شیطان بزرگ، عربستان و ارتجاع عرب، اسرائیل و منافقین با تشکیل ستاد فرماندهی تمدن بزرگ و رشد و توسعه ایران را نشانه گرفته اند.
وی افزود: آنها می خواهند با تحریم اقتصادی ریشه ملت ایران را بخشکانند، آنها می خواهند با تشدید اختلافات وحدت ملت ایران را خدشه دارد کنند از این رو امروز کشور و ملت ما نیاز به وحدت میان اقوام، مذاهب، گروه های سیاسی، مردم و مسئولان دارد.
سیام**9314**1535

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نطق ميان دستور شركت هفته تپه قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور