Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: بر اساس ارزیابی‌های وزارت کشور نسبت به جا به جایی نیروها اقدام می شود و مهمترین شاخص در انتخاب مدیران، امانت داری و تخصص و نیز شاخص‌های علمی و تجربی است.

به گزارش ایسنا، جواد ناصریان امروز در سفر به استان کرمان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارداشت: سیاست وزارت کشور برای معرفی استانداران، انتخاب از بین افراد غیر بومی است اما به لحاظ بافت اقتصادی و فرهنگی استان کرمان، نگاه دولت این بوده که فردی آشنا به استان انتخاب شود و برخلاف تمامی انتصابات در سال‌های اخیر در سایر استان ها، استاندار کرمان فردی بومی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: استاندار سابق کرمان به اصرار خود از مجموعه جدا شدند و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی خود موفق باشند و دکتر فدائی نیز از افراد بومی و متخصص هستند که قبول مسئولیت کرده‌اند و امیدواریم که بتوانند دین خود را به نظام، مردم و انقلاب ادا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به اینکه تنش‌های سیاسی مانع توسعه می شوند، گفت: در زمان مدیریت رزم حسینی با ایده مثلث توسعه اقتصادی آرامش بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران فراهم شد.

وی با بیان اینکه با درایت رزم حسینی آمارهای اقتصادی استان کرمان نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته و حجم فعالیت‌ها نشان دهنده آرامش و همدلی موجود در مجموعه استان کرمان است، افزود: با تحقق همدلی و همکاری، مانع تراشی ها و دعواهای سیاسی ایجاد نشده و زمینه توسعه هر چه بیشتر فراهم می شود.

ناصریان با اشاره به اینکه برخی از بخش های کشور عقب ماندگی تاریخی دارد و الان باید مشکلات مردم را درک کرده و برای حل آنها با تدبیر اقدام کرد، خاطرنشان کرد: مسیر خدمت همواره ادامه دارد و با وجود تحریم ها و شرایط روز، ممکن است اولویت ها تغییراتی کرده باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کرمان وزارت كشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمد جواد همت‌پناه، رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه که در راس این هیئت از دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در آی هیت بازدید کرد، گفت: ما امروز در آی‌هیت مجموعه ارزشمندی از دستاوردهای جوانان اندیشمند این مرزوبوم را از نزدیک لمس کردیم. در دل آی‌هیت محصولاتی با سطح تکنولوژی بسیار بالا نهادینه شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران من در این بازدید آگاهی های گرانبهایی را درخصوص توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان بدست آورده‌اند و از این اطلاعات در ماموریت های خارج از کشورشان استفاده خواهند کرد.

رییس اداره اطلاعات اقتصادی و همکاری‌های توسعه‌ای وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه اتفاقات خوبی را برای ایران رقم زند.

کد خبر 6093801 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها
  • رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان‌شدن صنعت نفت و گاز بود
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز بود
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟