Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:41:32 GMT

هوشمندسازی پلیس در اولویت ناجاست

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۱۵۹

هوشمندسازی پلیس در اولویت ناجاست

ارومیه- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هوشمندسازی پلیس در بخش های مختلف در اولویت ناجاست و یکی از شیوه های آن استفاده از دوربین در سطح شهر برای پایش تصویری است.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه با تاکید بر اینکه تاکنون در این بخش موفق عمل شده، افزود: پایش تصویری موجب کاهش وقوع جرم در سطح جامعه شده و این نشان از تاثیر مثبت هوشمندسازی پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ناجا در تلاش است تا تجهیزات به روز را در اختیار پرسنل خدوم خود قرار دهد زیرا استفاده از فناوری، مدت زمان پاسخگویی پلیس به مردم را کوتاه تر می کند.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی با بهره گیری از سربازان دلیر و مقتدر خود و با برخورداری از توانمندی های بالا و تجهیزات روز، حافظ مرز‌های کشور است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت امنیت مرزها در آذربایجان غربی نیز گفت: با تلاش عوامل نظامی و انتظامی، امنیت پایدار و باثباتی در مرزهای این منطقه برقرار است.
سردار اشتری بیان کرد: عوامل نظامی و انتظامی آذربایجان غربی با اشراف امنیتی کامل بر منطقه، توانستند وقوع هر گونه جرائم را به حداقل برسانند.
وی بیان کرد: کاهش جرایم در جامعه و سرعت بخشی در خدمات رسانی به مراجعه کنندگان، رضایت مردم استان از پلیس را به بالاترین میزان رسانده است.
به گزارش ایرنا سردار اشتری صبح روز چهارشنبه جهت حضور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی آذربایجان غربی وارد ارومیه شد؛ در این مراسم با اهدای لوحی از زحمت های سردار ناصر اصلانی قدردانی و سردار مسعود خرم نیا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی معارفه شد.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانده پليس هوشمندسازي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد

سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

رادان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود، تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی