Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:15:05 GMT

برگزاری تمرین های استقلال در شرایط اردو

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۱۷۲

برگزاری تمرین های استقلال در شرایط اردو

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در شرایطی شبیه به اردو تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال با تصمیم شفر، دیروز تمرین خود را در نوبت برگزار کرد و امروز هم تمرین آبی پوشان با همین شرایط برگزار خواهد شد.


نکته جالب این‌که بازیکنان بعد از برگزاری تمرین نوبت صبح، در زمین صنایع دفاع می مانند و بعد از صرف ناهار و استراحت آماده تمرین نوبت بعد از ظهر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تصمیم شفر، این روزها بازیکنان استقلال در شرایط اردو تمرین های خود را پیگیری می کند تا با نظارت بیشتر، خود را آماده شروع بازی های لیگ برتر کنند.


تمرین استقلال از فردا در یک نوبت برگزار می شود و بازیکنان با دو جلسه تمرین تاکتیکی، آماده بازی با استقلال خوزستان می شوند.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد

آفتاب‌‌نیوز :

محمدعلی زلفی‌گل در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در ۱۹۱۳ حوزه در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود، در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

زلفی گل با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند. سازمان سنجش آموزش کشور سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

وزیر علوم اظهار کرد: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند، زیرا فرصت جبران دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • وزیر علوم: کنکوری‌ها اضطراب نداشته باشند/ فرصت جبران وجود دارد
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟