Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نماهنگ «آوای ایران» با حضور حسین خواجه امیری( ایرج)، سالار عقیلی و برخی چهره‌های فرهنگی در محل "نگارستان شهر" بوستان گفتگو تهران رونمایی و از تمبر ویژه این آیین  نیز پرده‌برداری شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مشارکت و حمایت از تولید این نماهنگ که حاوی مضامینی در بزرگداشت  فرهنگ و هنر سرزمین پهناور ایران است، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی این بانک صورت گرفته  و مورد استقبال فراوان علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماهنگ که با مشارکت بانک صادرات ایران، آهنگسازی و تنظیم مهیار فیروزبخت و بابک زرین و اشعاری از زنده‌یاد افشین یدالهی و بامداد جویباری و اجرای ارکستر آوای ایران تهیه شده، کاری ماندگار و جذاب از همنوایی حسین خواجه امیری، خواننده محبوب و مردمی موسیقی کشور و سالار عقیلی خواننده ارکستر سمفونیک تهران است که در مایه اصفهان اجرا شده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارکستر سمفونی «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود

داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری خرم آباد چند سالی بوده که پیگیر حضور ارکستر سمفونی تهران در قلعه «فلک الافلاک» این شهر است.

وی عنوان کرد: پیگیر هستیم که در هفته نکوداشت خرم آباد، اثر فاخر «فلک الافلاک» این ارکستر برگزار شود.

شهردار خرم آباد، افزود: جلسه هماهنگی را در این راستا برگزار کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که پس از طی تشریفات قانونی و هماهنگی‌های لازم مقدمات حضور این ارکستر را در شهر خرم آباد داشته باشیم.

بارانی بیرانوند، گفت: امیدواریم نسبت به قولی که در خصوص حضور ارکستر سمفونی تهران در شهر خرم آباد و اجرای اثر «فلک الافلاک» به مردم داده‌ایم موفق شویم.

کد خبر 6078353

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری (فیلم)
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • حمله ما به رژیم صهیونیستی فقط در حد یک تنبیه بود
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری
  • ارکستر سمفونی فلک‌الافلاک برگزار می‌شود
  • ارکستر سمفونی «فلک‌الافلاک» برگزار می‌شود
  • فیلم| تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!
  • (ویدئو) تعزیه‌خوانی ایرج خواجه امیری!