Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بانک ملت، سازمان حج و زیارت و ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، تفاهمنامه ای را امضا کردند که بر اساس آن به دانشجویان برای اعزام به عتبات عالیات تا سه میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اعطا می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، طبق این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت و محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان رسیده است، هر دانشجو برای اعزام هوایی به عتبات عالیات از ۳۰ میلیون ریال و برای اعزام زمینی از ۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مدت بازپرداخت تسهیلات مذکور،  ۱۸ ماه درنظر گرفته شده است.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضا و تبادل این تفاهمنامه، با تبریک آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)، اظهار داشت: خدا را شاکریم که باز هم این توفیق را به بانک ملت اعطا کرد که در کار معنوی اعزام دانشجویان به عتبات عالیات مشارکت داشته باشد و با ارائه خدمات به زائران، از خیر و برکت این کار بزرگ بهره مند شود.

وی با بیان این نکته که بانک ملت به این کار معنوی، فراتر از وظیفه نگاه می کند، اعطای تسهیلات برای اعزام دانشجویان به عتبات را دارای خیر و برکت دنیوی و اخروی خواند و ادامه داد: ما اثرات این کار ارزشمند را بارها در کار خود مشاهده کرده ایم و با افتخار آن را ادامه می دهیم.

مدیرعامل بانک ملت، تاکید کرد: ما با اعطای این تسهیلات، نه تنها منتی بر سر دانشجویان نداریم بلکه از آنان بابت اعطای این فرصت بزرگ خدمتگزاری، قدردانی می کنیم و در این راستا از هیچ کاری که باعث تسریع در انجام این مهم شود، دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به شروع ثبت نام عمره مفرده دانشگاهیان در بانک ملت از سال ۱۳۸۶ ، گفت: در این راستا، این بانک بیش از ۱۵۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۱.۱۰۰ میلیارد ریال را به دانشگاهیان، دانش آموزان و طلاب برای اعزام به سفر عمره اعطا کرده است.

دکتر بیگدلی در عین حال از آغاز ثبت نام دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات در بانک ملت از سال ۱۳۹۵ یادآور شد: در این زمینه نیز در سال های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ بالغ بر ۴۲ هزار فقره تسهیلات به مبلغ بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب عقد قرض الحسنه اعطا شده است.

به گفته وی، در کنار این تسهیلات، بانک ملت نسبت به تهیه و تحویل بسته های اقلام فرهنگی شامل چادر، پیراهن، کتب ادعیه، کیف حمایل، مفاتیح، سی دی مناجات و سجاده طبق نظر ستاد عمره و عتبات عالیات با بودجه ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال اقدام کرده است.

وی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان در سال جاری برای اعزام به عتبات، گفت: تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی برای اعزام زمینی و تسهیلات ۳۰ میلیون ریالی برای اعزام هوایی به عتبات، به شعب بانک ملت ابلاغ و اجرایی شده است و اعطای این تسهیلات با عشق و افتخار در این بانک صورت می گیرد.

حمید محمدی، رییس سازمان حج و زیارت نیز در سخنانی با اشاره به این نکته که هدف از انعقاد تفاهمنامه با بانک ملت، تسهیل زمینه های حضور دانشگاهیان در عتبات عالیات است، اظهار داشت: این کار چندسالی است که شروع شده و بانک ملت نقش برجسته ای را در این زمینه داشته و به لحاظ مالی، این بستر را فراهم کرده است تا از طریق تسهیلات ویژه، از زیارت معنوی عتبات، بهره مند شوند.

وی افزود: در حالی که قاعدتا یک بنگاه اقتصادی مانند بانک باید در پی مسائل اقتصادی و کسب سود باشد، بانک ملت در کنار انجام وظایف اصلی خود، به دلیل بهره مندی از برکت و ارزش این کار فرهنگی و معنوی ماندگار، به اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای اعزام دانشجویان به عتبات روی آورده و در این زمینه پیشقدم شده است.

به گفته وی، خوشبختانه اعطای این تسهیلات در شعب بانک ملت نیز به سهولت انجام شده است که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز با اشاره به وجود ۲۵۰۰ مرکز آموزش عالی و تحصیل بیش از ۴.۵ میلیون دانشجو در آنها، اظهار داشت: اگر کمک های مالی و خدمات فرهنگی بانک ملت نبود نمی توانستیم در سال گذشته، بیش از ۲۲.۸۰۰ نفر را به عتبات اعزام کنیم.

وی افزود: ۱۴ هزار نفر از این افراد  یعنی بیش از ۶۰ درصد کل اعزام شوندگان، با تسهیلات بانک ملت این امکان را پیدا کرده اند که موهبتی ارزشمند برای بانک ملت محسوب می شود.

فقیهی با اشاره به این نکته که تاکنون مشکل جدی در این زمینه با بانک ملت نداشته ایم، یادآور شد: اگر هم مشکلی وجود داشته با مساعدت مسوولان بانک، به سرعت رفع شده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور آسایش بانوانی که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، طرح وامی به نام «اندوخته بانوان» را تدارک دیده است.

بانک مهر ایران برای خانم‌های دارای حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان در هر یک از شعب خود، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. البته بانوان به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل ۸۰۰ هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود نگهداری کنند. به منظور پرداخت این تسهیلات بانک اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می‌دهد.

این وام با کارمزد چهار درصدی به بانوان پرداخت می‌شود. پس از دریافت این وام، بانوان این امکان را دارند ظرف مدت ۳۶ ماه اقساط آن را بپردازند.

با توجه به شرایط مذکور، متقاضیان این وام پس از دریافت آن باید هر ماهه ۳ میلیون و ۳۰ هزار و ۳۰۳ تومان قسط بدهند. کل سود این وام به ۸ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است بانوان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، امکان مراجعه به استانداردی استان محل زندگی خود به منظور دریافت امتیازات ویژه مالی را دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به چه منظور شکل گرفته است؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور ترویج وام دهی قرض الحسنه شکل گرفت و تاکنون توانسته در این راستا خدمات مفیدی و قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه بدهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته جایزه نخبه اقتادی جهان اسلام، رتبه برتری در زمینه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین موسسات مالی اسلامی سال ۲۰۱۸ و … را به دست آورد.

نام وام

اندوخته بانوان

سود 4%
این وام قرض الحسنه است و فقط کارمزد دارد
نیاز به سپرده 1
برای مشمول این وام شدن نیاز به واریز مستمری ماهانه به حساب است
حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

 
نوع ضمانت

اعتبارسنجی

 
سقف وام

100 میلیون تومان

 
کف مبلغ وام

3 میلیون تومان

 
حساب سپرده لازم قرض الحسنه
برای این تسهیلات نیاز به افتتاح حساب مخصوص طرح اندوخته بانوان است
میزان سپرده 800,000
حداقل واریز ماهانه ۸۰۰ هزار تومان است
مدت زمان خواب سپرده 4
بعد از حداقل ۴ ماه امکان دریافت تسهیلات را دارید
سپرده جداگانه

-

 
هزینه‌های جانبی ۳۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی  
قسط وام 3,030,303 تومان
این مبلغ برای وام ۱۰۰ میلیون و بازپرداخت ۳۶ ماهه است
کل سود وام

8,000,000 تومان

 
مجموع رقم وام و سود

108,300,000 تومان

 
شرایط و مقررات وام‌ گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد  
نام وام

اندوخته بانوان

 
سود 4%
این وام قرض الحسنه است و فقط کارمزد دارد
نوع ضمانت    
حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه
براساس سقف وام دوره بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ است
tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته