Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که با حضور فرماندار ویژه و جمعی از مسئولان شهرستان مرند برگزار شد، تصریح کرد: دانشگاه ها و آموزش و پرورش، باید برای گسترش فرهنگ کتابخوانی راهکار ارائه دهند و مسئولان دیگر نیز پای کار بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شهرداری ها باید سهم خود را در قبال کتابخانه های عمومی پرداخت کنند و این یک قانون است که باید اجرایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اظهار داشت: شخصیت های فعال در عرصه کتابخوانی مثل پروفسور حسابی و مقام معظم رهبری به جامعه و نسل جوان معرفی شوند.

امام جمعه مرند تاکید کرد: فعالان و کارکنان کتابخانه های عمومی مشکلات حقوقی و معیشتی مختلفی دارند که باید ضمن رسیدگی به این مشکلات، کتابخانه ها را در ساعت مقرر برای مراجعه عموم فعال نگه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده عنوان کرد: جامعه ای که مطالعه نداشته و در زمینه علم تلاشی نداشته باشد، به بن بست می رسد.

وی اظهار داشت: وضعیت کتابخوانی در جامعه ما ایده آل نیست که باید مدیران تلاش کنند تا میزان مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزایش پیدا کند.

امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به اینکه جامعه با جلسات اداره نمی شود، تصریح کرد: باید نتیجه جلسات در جامعه پیاده و عملی شده و راهکارهای عملیاتی کردن آن مطالعه و اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به کاهش 5 درصد طلاق در جامعه عنوان کرد: در سال های اخیر توجه به امر خانواده در رسانه و دانشگاه ها افزایش پیدا کرده و کاهش میزان طلاق به دنبال این اقدامات، امر طبیعی به نظر می رسد.

کد خبر 4465032

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند کتاب و کتابخوانی کتابخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق

در جریان سفر رئیس دانشگاه صنعتی شریف به عراق، راه‌های گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در راستای پیشبرد و گسترش همکاری‌ و تعاملات بین‌المللی در حوزه‌های علمی، پژوهشی و دانشگاهی با عراق، هیئت اعزامی از دانشگاه صنعتی شریف به ریاست موسوی رئیس دانشگاه شریف، به این کشور  سفر کردند.

در این سفر چند روزه موسوی و هیئت همراه با محسن المندلاوی سرپرست و نایب رئیس اول پارلمان عراق و رئیس هیئت امنای دانشگاه الفراهیدی همچنین رئیس دانشگاه بغداد و سفیر ایران در عراق دیدار و گفتگو کردند.

در نشست‌های جداگانه‌ای که با مسئولین این دو دانشگاه صورت گرفت؛ سازوکارها، نحوه گسترش همکاری‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشگاهی، وضعیت و جایگاه دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بغداد و الفراهیدی و ... از جمله مواردی بود که در این جلسات مطرح و تبادل نظر شد.

هیئت اعزامی دانشگاه شریف با حضور در سفارت کشورمان در عراق با محمدکاظم آل‌ صادق سفیر ایران دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار نحوه حضور دانشگاهی و فناورانه دانشگاه صنعتی شریف به جامعه آموزش عالی عراق از اهم موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • گسترش فرهنگ جهادی از کار جهادی مهم‌تر است
  • راهکار بیژن نوباوه برای حرکت فرهنگی برای حجاب؛ از سخت‌ترین کار شروع کردیم | فیلم
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران