Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:45:10 GMT

بازداشت 4 نفر در پرونده رشوه به مدیران گمرک

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۲۰۳۵۸

بازداشت 4 نفر در پرونده رشوه به مدیران گمرک

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: چهار تن دیگر به علت در دست داشتن در پرونده پرداخت رشوه به مدیران گمرک بازداشت شدند.

به گزارش مشرق، کامران حمزه روز چهارشنبه بدون بیان هویت این افراد اظهار داشت: پس از بررسی های صورت گرفته از افرادی که در دور نخست به اتهام دریافت رشوه دستگیر شده بودند، سرنخ پرونده به چهار تن دیگر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واردات 600 بنز و پورشه به نام زنی که به نان شب محتاج است اسناد جدید از قاچاق یک زن روستایی

وی اضافه کرد: بنابراین دستور بازداشت این افراد نیز صادر شد و پرونده آنها نیز در حال تکمیل است که به زودی این پرونده تکمیل و در اختیار دادگاه قرار می گیرد.

حمزه درباره شمار بازداشت شدگان این پرونده بیان کرد: شمار زیادی تاکنون احضار و از آنها تحقیق صورت گرفته است و نتیجه نهایی پس از ارسال پرونده به دادگاه اطلاع رسانی می شود.

اواخر مهر امسال مدیرکل گمرک استان همدان به همراه معاون و 2 تن از افراد حقیقی به اتهام پرداخت رشوه به مدیرکل گمرک و معاون او دستگیر شدند که این خبر هشتم شهریور ماه رسانه ای شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف دادستان همدان رشوه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر دستگیر شد
  • افراد مسلح در غرب پاکستان ۷ مامور گمرک را کشتند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد‌های مالیاتی همدان در بودجه سال ۱۴۰۲
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • شهردار یکی از شهرهای تهران بازداشت شد
  • بازداشت شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر