Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگئی ریابکوف گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی مبنی بر درخواست لغو برخی از تحریم‌ های ایران به ازای خروج این کشور از سوریه را تکذیب کرد.

وی در این باره گفت: نمی‌توانم چنین خبری را تایید کنم. شاید موضوعات مشابهی مطرح شده که البته به جایی هم نرسید اما این ایده‌ای که می‌گویند اصلاً مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در همراهی با همه طرفین دخیل، بررسی می‌کنیم که چه کاری می‌توان در این زمینه انجام داد.

اظهارات ریابکوف واکنشی بود به ادعای رسانه «آکسیوس» مبنی بر اینکه روسیه به رژیم صهیونیستی و آمریکا پیشنهاد داده که به ازای رفع برخی تحریم‌ها، ایران نیروهای خود را از سوریه خارج کند.

کرملین نیز پیشتر این موضوع را تکذیب و تاکید کرده بود که قصدی برای اظهارنظر درباب محتوای جلسات محرمانه‌ میان روسیه و سران دیگر کشورها ندارد.

در ماه میلادی اکتبر نیز، «سرگئی ورشینین» یکی دیگر از معاونین وزارت خارجه روسیه با رد ادعاهای مشابه، از نیروهای ایرانی برای مبارزه علیه تروریسم در خاک سوریه، تقدیر کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تحریم های ایران مبارزه علیه تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند

سرتیپ الکساندر فومین این سخنان را شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور سفیر کشورمان و همچنین برخی مقامات نظامی کشور روسیه و تعداد قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در مسکو برگزار شد، بیان کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از کشور خود دفاع می‌کنند و امنیت را برای کشور خود به ارمغان می آورند و ضمانت اساسی برای استقلال و پیشرفت کشور خود هستند.

شراکت راهبردی ایران و روسیه در بسیاری از حوزه‌ها
فومین در بخش دیگری از سخنان خود به سیر توسعه مناسبات روسیه و ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ ملت های روسیه و ایران روابط قدیمی و مستحکمی دارندد. دوستی بین آنها در حال توسعه و ادامه است و شراکت راهبردی در بسیاری از زمینه ها دیده می‌شود که یکی از حوزه‌های تعامل در حوزه دفاعی است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • انتقال دارایی‌های مسدود شده روسیه خطرات قانونی دارد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • کرملین خروج صلحبانان روسیه از قره‌باغ را تایید کرد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک